رویدادهای شهر اهواز سایتی برای اهوازگردان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۸۹

وبنا – کلان‌شهر اهواز با مساحت ۲۲۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون نفر، هفتمین شهر پرجمعیت و دومین شهر از لحاظ وسعت در کشور است. هر روز در گوشه کنارهای این شهر پهناور رویدادهای مختلفی برگزار می‌گردد و از شهرواندن علاقه‌مند برای شرکت در آنها دعوت بعمل می آید، برپایی همایش‌ها و کارگاه‌های علمی، گالری‌های نقاشی و عکاسی، نمایشنامه‌ها و اجراهای موسیقی و … از جمله برنامه‌هایی هستند که شهروندان می‌تواند در آن حضور پیدا کنند، چیزی ببینند، وقت بگذرانند و با هم به گفتگو بپردازند؛ ولی متاسفانه بدلیل ضعف همیشگی در تبلیغات و اطلاع رسانی، اکثر ما از برگزاری چنین رویدادهایی در شهرمان آگاه نمی‌شویم حتی روحمان هم خبر ندارد که چنین چیزی در این شهر وجود دارد.
به همین دلیل با چند تن از دوستان همشهری تصمیم گرفتیم سایتی راه بیندازیم که دغدغه آن پوشش رویدادهایی است که در سطح شهر برپا می‌شوند تا از این طریق بتوان اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام داد و اعلان این رویدادها را به گوش همشهریان اهوازی رساند.

سایت رویدادهای شهر اهواز در واقع یک تابلو اعلانات است که شما با استفاده از آن خواهید توانست از آخرین رویدادهای علمی، فرهنگی، هنری که در سطح شهر اهواز برقرار است آگاه شوید تا درصورت علاقه برای شرکت در آن برنامه‌ریزی کنید، تعطیلات آخر هفته خود را به تماشای گالری ها بگذرانید، در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی شرکت کنید و یا با خانواده به نمایشگاه‌ها مختلف سر بزنید و خرید کنید. پیشنهاد می‌شود تا مشترک فید یا خبرنامه رویدادهای شهر اهواز شوید تا هر زمان که رویداد جدیدی به آن اضافه شد سریعاً از آن مطلع گردید همچنین این سایت در توییتر و فرندفید و فیس بوک هم حضور دارد که از آنجا نیز می‌توانید پیگیرش باشید.

رویدادهای شهر اهواز بصورت داوطلبانه توسط جمعی از شهروندان علاقه‌مند بروزرسانی می‌شود پس اگر تمایل دارید با ما همکاری کنید می‌تواند از طریق فرم تماس برای این کار اعلام آمادگی نمایید همچنین اگر از رویدادی مطلع هستید که در سایت وجود ندارد خوب است تا اطلاعات آن را برای ما ارسال کنید تا اعلان آن در سایت قرار بگیرد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.ahvaznow.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *