همایش حقوق کسب و کارهای نوپا (Legal Day 2018) برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷

آشنایی با مسایل حقوقی از مهمترین لازمه های راه اندازی یک کسب و کار است و کسب و کارهای نوپا نیز در مراحل مختلف رشد خود با چالشهای حقوقی متعددی مواجه میشوند.
رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهمترین چالش های حقوقی روز جامعه کسب و کاری کشور  در حوزه های تنظیم قراردادها، الزامات ثبتی، مجوزها، روابط تجاری با سرمایه گذار و شرکا، کاستی های قانون ایران در مسیر کسب و کار، حل و فصل اختلافات، مالکیت فکری، کپی رایت محتوا و ایده و فیلترینگ برنامه ریزی شده است.
در این رویداد نمایندگانی از استارتاپ های کشور چالش های حقوقی که با آن مواجه هستند را  مطرح نموده و سخنرانان این همایش که مجموعه ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ¬های سرمایه¬گذاری و شتابدهنده ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و … هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش ها ارایه خواهند نمود.
همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت “بررسی موانع و کاستی های قانون ایران در مسیر ایجاد و  رشد کسب و کارهای نوپا” با مشارکت تعدادی از مدیران و مشاوران حقوقی شتابدهنده ها و کسب و کارهای مطرح برگزار می گردد. تلاش می شود تا نتایج این نشست در قالب یک بیانیه برای مراجع قانون گذار و تصمیم ساز کشور ارسال شود تا با اتخاذ سیاست های لازم، مسیر کسب و کار در کشور هموار گردد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *