ضدویروس پاندا ۲۰۱۸ با نام panda dome رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷

Dome : راه حل جدید و ۱۰۰٪ قابل تنظیم برای اینکه حملات را پیش از وقوع آن تشخیص دهد

● ارائه خدمت جدید وبگردی امن برای تمام کاربران
● پاندا برنامه های حفاظتی را ارائه می دهد که با مراحل زندگی همه کاربران سازگار است
● ماژول های اختیاری نیازهای خاص کاربران را برآورده می کنند، حتی فراتر از امنیت
● استفاده از داده های بزرگ و هوش مصنوعی، راه حل امنیت جهانی را برای افراد و خانواده فراهم می آورد
● این یک راه حل اساسا توسط کاربران Panda Security برای کاربران Panda Security ایجاد شده است

پانداسکیوریتی ساده ترین راهکار امنیت سایبری را فراهم کرده است ، با گردآوری تمامی توان محصولات خود در Panda Dome بصورت ۱۰۰% قابل تنظیم است دهد که با مراحل زندگی همه کاربران سازگار می باشد


Panda Dome ، همانطور که از نام آن پیداست، یک گنبد امنیتی انعطاف پذیر اما انعطاف پذیری را برای محافظت از کاربران خود فراهم می کند. آنها به حفاظت جهانی در مقابل تهدید و همچنین تطبیق با هر قسمت از زندگی و همچنین جیب خود می پردازند.

این انعطاف پذیری به ویژه به دلیل اینکه Panda Dome قابل تنظیم است، به دست می آید. این چهار برنامه همراه با ماژول های مستقل که کاربران می توانند به منظور اطمینان از حفاظت از آنها به نیازهای خاص خود متصل شوند.

این راه حل ها با الزامات امنیتی هر کاربر در نظر گرفته شده اند و در طول سال ها تعریف شده اند. به همین ترتیب، ویژگی ها را می توان با یک کلیک تنها اضافه کرد و حذف کرد. اتصال آزاد کاملا رایگان نیز در راه حلها، از ساده ترین آنتی ویروس Panda Free و تمام برنامه های دیگر نیز موجود است

مدل Essential برای کسانی که می خواهند از اینترنت به صورت امن استفاده کنند و از شبکه های Wi-Fi خود محافظت کنند طراحی شده است. مدل Advanced به سمت مرحله ای از زندگی که در آن مردم به صورت آنلاین به اینترنت متصل می شوند، نگران امنیت کل خانواده هستند. در عین حال، برنامه های ” Complete ” و ” Premium ” با هدف حفاظت از اطلاعات در برابر انواع حملات و حفظ امنیت و حریم خصوصی در چندین دستگاه هدف قرار می گیرند. علاوه بر این، برنامه Premium شامل نسخه کامل از ویژگی وبگردی آزاد با بیش از ۲۰ مکان مجازی برای تضمین حفظ حریم خصوصی کامل، به لطف تونل داده های خصوصی، همراه با بسیاری از مزایای دیگر.

“درست زمانی که شما ۲۰ ساله هستید، می توانید با یک موتورسیکلت یا یک دوچرخه در اطراف شهر بگردید ، در ۴۰ سالگی، به احتمال زیاد به دنبال یک ماشین خانوادگی خواهید بود. این فلسفه ای است که ما Panda Dome  را برای انطباق انعطاف پذیری ایجاد کرده ایم.  هرو لامبرت، مدیر عملیات مصرف کننده جهانی در Panda Security توضیح می دهد که کاربران ما در همه زمان پاندا را در زندگی خود نیاز دارند.

ماژول هایی که فراتر از امنیت هستند

درجه ای که  Panda Dome  می تواند شخصی شود با ماژول ها حتی بیشتر می شود. مجموعه ای از ویژگی ها می تواند به راحتی اضافه یا حذف شود، بنابراین برای مثال، یک ماژول اینترنت آزاد” ویژه” می تواند به هر یک از چهار برنامه اضافه شود.

کاربران که این ماژول اینترنت آزاد را اضافه می کنند قادر خواهند بود در اینترنت به صورت نامحدود باقی بمانند و مکان “مجازی” خود را برای دسترسی به هر نوع خدمات آنلاین از طریق هر مکان در جهان از خانه خودشان انتخاب کنند.

دو ماژول دیگر که در حال حاضر در دسترس هستند CleanUp است: یک سیستم برای سرعت بخشیدن، پاک کردن و افزایش عمر و عملکرد رایانه های شخصی و TotalCare: 24/7 خدمات پشتیبانی حقوقی برتر طراحی شده برای حل هر گونه مشکلات داخلی داخلی. این یک راه حل است که توسط شرکای پاندا سکیوریتی در زمینه بازار نرم افزار که در ماه های آینده رشد خواهد کرد، توسعه خواهد یافت.

تمرکز بر داده های بزرگ و هوش مصنوعی

Panda Dome همچنین می تواند قبل از وقوع، حملات را شناسایی کند که نشان دهنده یک انقلاب بی سابقه در بازار سایبر است. این انقلاب در تشخیص تهدیدات مؤثرتر است و منابع زیادی را در دستگاههای محافظت شده مصرف می کند.

این فناوری هوشمند است که با استفاده از داده های بزرگ و هوش مصنوعی برای ارائه امنیت جامع برای افراد و خانواده ها، و همچنین برای مترجمان آزاد و SMEs است. این تکنولوژی جدید نمونه دیگری از برتری در تشخیص است که پاندا سکیوریتی برای سال های پیش نشان داده شده است و برای آن در سال ۲۰۱۷ بصورت آزمایشی انجام شد که Real-World آن را “مهر تایید GOLD” توسط آزمایشگاه مستقل AV-Comparatives اهدا شد.

یک محصول بسیار عالی، با توجه به کاربران

Panda Dome یک سرویس است که توسط کاربران Panda Security برای کاربران طراحی و ساخته شده است. پس از دو سال تحقیق در بازار، شرکتی که در بیلبائو اسپانیا قرار دارد، به عنوان “عالی” رتبه بندی شده است، با ۹ امتیاز از ۱۰، توسط بیش از ۶،۰۰۰ مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

“ما یک گنبد امنیتی ایجاد کرده ایم که به طور جامع از مردم و خانواده هایشان محافظت می کند و به زندگی دیجیتالی خود متکی هستند و نه فقط به دستگاه های خود. امروزه ما دستگاه های بیشتری را به اینترنت متصل می کنیم، از جمله تلویزیون ها، دستگاه های قهوه یا حتی یخچال های هوشمند. هرو لامبرت، مدیر عامل فروش جهانی در Panda Security می گوید: “دیگر در مورد امنیت تلفن های دیجیتال، فقط در مورد تلفن های همراه، پوشیدنی ها و رایانه ها فقط فکر می کنیم”.

درباره  Panda Security
پاندا سکیوریتی منعقد کننده چند ملیتی اسپانیایی در راه حل های پیشرفته سایبرنس و سیستم های مدیریت و ابزارهای نظارت است. از زمان آغاز آن در سال ۱۹۹۰، آن را به طور مداوم حفظ  نوآوری و مصوب برخی از پیشرفت های مهم در جهان در امنیت سایبر بوده است.
در حال حاضر توسعه راهکارهای پیشرفته سایبری، هسته مدل کسب و کار آن است. پاندا سکیوریتی در بیش از ۸۰ کشور حضور دارد و محصولات به ۲۳ زبان ترجمه شده است که بیش از ۳۰ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *