وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: استارت آپ ها تا ۸۰ هزار یورو ارز دولتی می گیرند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷
به گزارش وبنا وزیر ارتباطات همچنین در جمع فعالان ICT و جوانان استان مازندران در پاسخ به سوالی درباره تخصیص ارز به استارت آپ ها گفت: با تایید سازمان فناوری اطلاعات تا سقف ۸۰ هزار یورو به استارت آپ ها پرداخت می شود.
آذری جهرمی در این جلسه گفت: به نظر می رسد اشکالاتی در زنجیره کسب و کارهای نوپا در مازندران وجود دارد که باعث شده زیست بوم خوبی در این زمینه شکل نگیرد.
وی ادامه داد: زیرساخت های فناوری اطلاعات مناسبی در این استان داریم و تا پایان سال ۹۷ کیفیت زیرساخت ها بهتر هم می شود و با تشکیل زیست بوم کسب و کارهای نوپا، مشکلات این کسب و کارها به حداقل می رسد.
وزیر ارتباطات گفت: برای رفع مشکلات مربوط به بیمه و مالیات و برخی دیگر از مسائل کسب و کارهای نوپا طرح نوآفرین از طرف وزارت ارتباطات تهیه شده که در دولت مراحل تصویب خود را طی می کند.
وزیر فاوا تاکید کرد: آینده  اقتصاد در دنیا بر اساس خدمات قرار گرفته است و خدمات نیز برپایه فناوری اطلاعات است و فناوری اطلاعات نیز وابسته به زمان و مکان نیست و امیدوارم استارت آپ ها در این استان با تشکیل زیست بوم و امکان رشد، بتوانند بخشی از اقتصاد این حوزه در ایران و دنیا را به دست آورند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *