پنل ثبت و رسیدگی به شکایات از کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷

به گزارش وبنا، اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی مطابق ماده ۷۲ قانون نظام صنفی کسب و کار اینترنتی اقدام به راه اندازی پنل ثبت و رسیدگی شکایات کرد.

کاربران از این پس می توانند نسبت به ثبت شکایت خود از کسب وکارهای اینترنتی اقدام نمایند.

برای این منظور لازم است در صورتی که از کسب و کار عضو اتحادیه شکایت دارید نام وب سایت را انتخاب و شکایت خود را مطرح و سپس ثبت نمایید.

اگر از کسب و کار هایی که عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های اینترنتی نمی باشند شکایت دارید از باکس وضعیت دامنه، گزینه ” عضو اتحادیه نمی باشد” انتخاب نموده و سپس نام دامنه مورد نظر را در بخش مربوطه وارد نمایید.

گفتنیست راه اندازی پنل شکایات در اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی به منظور تجمیع شکایات از تمامی صنف ها، اتحادیه ها و نهادهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی صورت گرفته است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.