اسنپ به کرمانشاه، سنندج، خرمشهر و آبادان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷

بعد از لنگرود و بندرانزلی که روزهای آخر خردادماه سال جاری میزبان اولین سامانه هوشمند حمل‌ونقل شدند، حالا نوبت به کرمانشاه، سنندج، خرمشهر و آبادان رسیده که از این سرویس درخواست اینترنتی خودرو استفاده کنند. به گزارش روابط‌عمومی اسنپ،  از روزی که این سامانه هوشمند در ایران آغاز به کار کرده، خدمت‌رسانی به شهرهای مختلف را به عنوان یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود در صدر گذاشته است. از امروز چهار شهر کرمانشاه، سنندج، خرمشهر و آبادان به فهرست میزبان‌های این سرویس درخواست اینترنتی خودرو افزوده شده‌اند. در همین راستا، با اضافه شدن چهار شهر تا امروز امکان استفاده از اسنپ در ۵۲ شهر کوچک و بزرگ  در ۲۲ استان مختلف فعال شده است.

کاربران علاقه‌مند به استفاده از خدمات اسنپ می‌توانند با نصب اپلیکیشن این سامانه از خدمات آن استفاده کنند. کاربرانی که گوشی اندروید دارند، با مراجعه به کافه بازار می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را نصب کنند و همچنین لینک دانلود این سامانه برای گوشی‌های آی‌او‌اس در سایت اسنپ موجود است.

گر ساکن شهرهای کرمانشاه، سنندج، خرمشهر و آبادان هستید، از این به بعد دیگر نگران رفت و آمدتان نباشید؛ حالا تنها چند کلیک با یک سفر ارزان و مطمئن فاصله دارید. خبر خوب این‌که در اولین تجربه درخواست اسنپ می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف Salam-KS  تا سقف ۷۰هزار ریال مهمان اسنپ باشید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *