۱۲ تیر آخرین مهلت ارسال طرح ها برای شرکت در هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷

علاقه مندان شرکت در مارتن برنامه نویسی هکاتان ۲۰۱۸ تنها تا دوازده تیر ۹۷ برای ارسال طرح هایشان زمان دارند.

ماراتن ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸ با چالش‌هایی از جنس شهر هوشمند برگزار می‌شود.

تیم‌های بزرگ و کوچک، استارتاپ ها، ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و رابط کاربری می‌توانند به صورت فردی و یا تیمی در مسابقه‌ هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸ شرکت کنند و راه‌حل‌های خلاقانه‌ی خود را در شاخص‌های ایده، محصول، استاندارد کدنویسی، UI و UX ارسال کنند. شما می توانید حتی با ارسال طرح خود بدون هیچ کد و طراحی خاصی نیز در بخش ایده پردازی به رقابت بپردازید.


از جوایز این مسابقه می توان به ۳ سکه بهار آزادی، برای ۳ برنده اول به همراه منتورشیپ تیم ها برتر به مدت ۳ ماه اشاره نمود. طرح های برتر نیز برای اجرایی شدن به سازمان های زیربط ارجاع داده خواهند شد و شانس این را دارند که از حمایت این دستگاها نیز بهره مند شوند. سایر جوایز به زودی اعلام خواهند شد.

موضوع هکاتان اینوتکس امسال، شهر هوشمند می‌باشد و چالش‌های طراحی شده برای مسابقه از این موضوع خواهند بود. هر یک از این چالش‌ها سعی دارد به یکی از مشکلات روزمره‌ی شهری ما بپردازد که می‌توان به کمک تکنولوژی و خلاقیت، آن‌ها را حل نمود.

تمام فرآینده مسابقه و مراحل آن آنلاین و رایگان می باشد. علاقه مندان پس از ثبت‌نام در سامانه‌ی مسابقه، چه به‌عنوان شخص و چه به‌عنوان نماینده‌ی یک تیم، با صفحه‌ای از چالش‌های مختلف برنامه‌نویسی مواجه خواهند شد که با حل هر کدام از آن‌ها می‌توانید از شانس کسب جایزه‌های نفیس برخوردار شوند. طرح های ارسالی شرکت‌کنندگان،توسط داوران مسابقه بررسی خواهد شد و افراد و تیم‌های منتخب برای دریافت تقدیرنامه و جوایز خود برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت خواهند شد.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *