مجوز کاریابی الکترونیک دیگر محدودیت سنی و نیاز به دفتر ندارد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷

مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار خبر از تصویب دستورالعملی جدید برای کاریابی‌های الکترونیک می‌دهد و اعلام می‌کند با رفع چند نکته ،‌این دستورالعمل کمتر از یک ماه دیگر ابلاغ می‌شود.

محمد اکبرنیا، در توضیح تفاوت‌های جدید دستورالعمل برای دریافت مجوز کاریابی‌های الکترونیکی می‌گوید: «بندهایی از دستورالعمل پیشین برای ارایه مجوز به کاریابی‌ها تصحیح شده و بندهای جدیدی برمبنای فعالیت در فضای مجازی به آن افزوده شده است. برای مثال دیگر کاریابی‌های الکترونیکی نیاز ندارند برای دریافت مجوز خود حتما دفتری در فضای فیزیکی داشته باشند. از سوی دیگر محدودیت‌های سنی دریافت این مجوز نیز برطرف شده است.

اکبرنیا در پاسخ به انتقاد برخی کاریابی‌های الکترونیکی مبنی بر در اختیار گذاشتن دیتای خود به وزارت کار نیز اعلام می‌کند وزارت کار برای ارایه گزارش به مقامات بالا در خصوص عملکرد صاحبان مجوز کاریابی نیاز به دیتای این فعالان دارد و این درخواست اصلا غیر منطقی نیست.


به گفته اکبرنیا بعد از ابلاغ دستورالعمل کاریابی‌های الکترونیکی صاحبان سایت‌های کاریابی الکترونیکی بدون مجوز باید درخواست مجوز خود را به وزارت کار تقدیم کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *