در جریان نشست خبری دیجی کالا در روز سه شنبه ۲۲ خزداد ۹۷ پلتفرم سوپرنوا، فیدیبو پلاس و دیجیکلاب معرفی شد.
علاوه بر این اعلام شد که دیجیکالا به حوزه FMCG یا همان حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف هم وارد خواهد شد.
سوپرنوا مبتنی و با استفاده از فنآوری متنباز (Open Source) اجراشده و طراحی آن با تمرکز بر گسترشپذیری و قابلیت سرویسدهی همزمان (High Concurrency) به میلیونها کاربر بوده است. سوپرنوا یکی از مهمترین دستاوردهای تکنولوژیک گروه دیجیکالا است. سوپرنوا زیرساختی برای میزبانی از ۱۰۰ هزار کسبوکار ایرانی و ۲۰۰ میلیون کاربر در منطقه ایجاد کرده است و کیفیت تجربهی کاربری دیجیکالا را به سطح استانداردهای جهانی ارتقا خواهد داد.
در سرویس اشتراک زمانی کتاب، فیدیبوپلاس کاربران فیدیبو امکان خرید طرحهای ماهانه یا سازمانی دارند. در طرح فیدیبوپلاس ماهانه کاربر با پرداخت حق عضویت، امکان استفاده از تمامی کتابهای موجود در آن طرح را دارد. در طرح فیدیبوپلاس سازمانی، سازمانها میتوانند با پرداخت حق عضویت برای اعضای سازمان خود طرح اشتراکی با کتابهای خاص فعال کنند
دیجیکالا در سال جاری با اضافه کردن مواد غذایی تازه به گروه مواد غذایی خشک و مواد بهداشتی، گروه FMCG خود را تکمیل خواهد کرد. یکی از مهمترین چشماندازهای این طرح محقق کردن رویای کشاورزی باغدار و دامدار ایرانی برای عرضه مستقیم، بیواسطه و سریع محصولات خود به دست مصرفکنندهی نهایی است
دیجی کلاب، باشگاه مشتریان دیجیکالا باهدف قدردانی، تشویق و ارائه تسهیلات و تخفیفهای بیشتر به مشتریان وفادار دیجیکالا طراحی شده است. مشتریان دیجیکالا با کسب امتیاز در دیجی کلاب، میتوانند خدمات و تسهیلات افزونتری از محصولات و خدمات گروه دیجیکالا و سایر همکاران تجاری دریافت کنند.