فیناپِ پنجم با موضوع بانوان فین‌تکی برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش وبنا، پنجمین رویداد از سلسله رویدادهای فیناپ با نام Finup Women تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. قرار است در این رویداد حضور بانوان صنعت فین‌تک پررنگ‌تر باشد و آنها در پنل فیناپ ضمن بیان تجربیات خود، از دغدغه‌ها و چالش‌های فعالیت استارتاپی خانم‌ها مخصوصاً در حوزه فناوری‌های مالی صحبت کنند.

حضور فعال بانوان در حوزه کارآفرینی و صنعت فین‌تک ایران و نقش پررنگ آنها در رشد صنایع مالی و پیشرفت فناوری اطلاعات بر فعالان این حوزه پوشیده نیست. از سویی بازخورد تیم فیناپ از برگزاری چند رویداد و حضور همیشگی بانوان فعال و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک در این برنامه‌ها، منجر به تصمیم بر برگزاری Finup Women با رویکرد و نگاه ویژه‌تر به حضور بانوان در فین‌تک شد.

لازم به ذکر است Finup Women با محوریت خانم‌های فین‌تکی برگزار خواهد شد اما این به معنای منع حضور آقایان در این جلسه از فیناپ نیست!


فیناپ؛ نخستین رویداد آموزشی-تعاملی فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه فین‌تک در سراسر کشور است.

از شهریورماه ۱۳۹۶ تا کنون، چهار رویداد فیناپ با حمایت و همکاری شرکت‌ها، فعالان و رسانه‌های صنعت فین‌تک برگزار شده و با استقبال خوبی همراه بوده است.

تاریخ، مکان و جزئیات برگزاری Finup Women به زودی از طریق کانال فیناپ در تلگرام به آدرس t.me/finupevent و رسانه‌های حامی این رویداد اعلام خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *