این کتاب با بهره گیری از مطالعه موردی استارتاپ های موفق و ناکام بازار ایران همچنین منطبق بر جدیدترین آموزه های استارتاپی دنیا نوشته شده است.
محتوای این کتاب بر اساس جدید ترین آموزه های استارتاپی دنیا و تجربه چندین ساله مولفین کتاب در حوزه راه اندازی و هدایتگری استارتاپ ها ، شرکت در کارگاه های بین المللی و منابع دست اول آموزشی از قلب سیلیکون ولی است.
محتوای آموزشی ارایه شده در این کتاب حول دو مفهوم کلیدی و پایه ای در کسب و کار شکل گرفته است. مفهوم مدل های کسب و کار و مدل های درآمدی. این دو مفهوم پایه ای ترین و اساسی ترین مفاهیم طراحی یک کسب و کار موفق هستند و درک عمیق آنها میتواند خواننده را در طراحی یک کسب و کار موفق بسیار کمک کند.
کتاب «مدلهای درآمدی و کسبوکار با رویکرد بازار ایران» در مرحله بازبینی نهاییست و به ۲۰۰۰ نفر اولی که به آن ها بپیوندند کد تخفیف ۱۰۰ درصدی ایمیل خواهد کرد.