بانک مشاغل توکان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۰

وبنا – میلاد نوری، مدیر سایت توکان هم زمان با تغییر قالب گرافیکی سایت توکان در راستای کاربرد پذیری بیشتر ، از راه اندازی بانک مشاغل این سایت خبر داد. با راه اندازی بانک مشاغل ، وب سایت توکان از مرز سایت های نیازمندی عبور کرده و به ترکیبی از سایت های نیازمندی و بانک های اطلاعاتی تبدیل شده است.

صاحبین مشاغل با مراجعه به این سایت و ثبت اطلاعات شرکت، موسسه، فروشگاه خود در بانک مشاغل، می توانند این اطلاعات را در کنار آگهی های خود (در آگهی نامه توکان) نیز نمایش دهند . آگهی دهندگان با نمایش اطلاعات مشاغل خود در کنار آگهی های خود ، به بازدید کنندگان آگهی ها امکان انتخاب بهتری را می دهند. به عنوان مثال فردی که در بین آگهی های در جستجوی “خدمات طراحی وب” است و چند آگهی طراحی وب را پیش روی خود مشاهده می کند ، با مشاهده اطلاعات تکمیلی نمایش داده شده از بانک مشاغل در کنار هر آگهی می تواند دریابد کدام آگهی متعلق به شرکت های معتبر در این زمینه است (و حتی شماره ثبت شرکت را مشاهده کند) و کدام آگهی ها متعلق به افراد متفرقه است .

علاوه بر ثبت رایگان اطلاعات در بانک مشاغل، امکان ثبت به صورت ویژه (با پرداخت هزینه) و استفاده از امکانات بیشتر برای کاربران فراهم شده است.

شما هم صاحب هر نوع کسب و کاری که هستید، با مراجعه به این وب سایت http://tookan.ir می توانید اطلاعات مشاغل خود را در بانک مشاغل ثبت کنید و از خدمات آن بهره ببرید .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *