ثبت نام استارتاپ ها در الکام استارز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم خرداد ماه آغاز و در دوازدهم خرداد ماه نیز به پایان می‌رسد.

ستاد اجرایی الکامپ یک سایت مستقل به آدرس الکام استارز برای فرآیند ثبت نام در نظر گرفته و استارتاپ‌های علاقمند می‌توانند از روز شنبه پنجم خرداد ماه برای حضور در الکام استارز ثبت نام کنند

امسال الکام استارز با حضور سه گروه برگزار می‌شود. گروهی که بخش عمده‌ای از سالن را به خود اختصاص خواهد داد، مربوط به استارتاپ‌هایی می‌شود که از مرحله ایده فراتر رفته‌اند و اقدامات اولیه برای تجاری‌سازی طرح‌هایشان را طی کرده‌اند. گروه دوم دارندگان ایده هستند و مهم نیست که کار خود را به مرحله اجرایی رسانده باشند یا خیر. این افراد می‌توانند جهت یافتن سرمایه‌گذار، شتاب‌دهنده یا دریافت مشاوره در الکام استارز حضور پیدا کنند.


اما گروه آخر مربوط به استارتاپ‌های بزرگ است که درخواست حضور در غرفه‌های بزرگ را نیز دارند. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت.

 

منبع: DIGIATO

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *