فراخوان عضویت در ۷ کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

علاقمندان برای حضور در کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعم از آموزش و پژوهش، اینترنت و انتقال داده‌ها، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، شبکه، اینترنت اشیاء و داده‌های عظیم (Big Data & IoT)، مشاوران و اشخاص حقیقی و سخت‌افزار، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، پیرو مصوبه اخیر هیات مدیره سازمان، این ۷ کمیسیون برای تشکیل جلسات و ادامه فعالیت‌های خود، مطابق آئین‌نامه جدید تشکیل کمیسیون‌ها که در آخرین جلسه هیات مدیره چهارم به تصویب رسید، از کارشناسان و علاقمندان عضو سازمان دعوت می‌کنند تا مطابق شرایط آئین‌نامه فوق، برای عضویت در کمیسیون‌های ذکر شده اقدام کنند. براساس مصوبه جدید هیات مدیره دوره پنجم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران درخصوص فعالیت کمیسیون‌ها، نماینده تام‌الاختیار هر شرکت هم می‌تواند با داشتن معرفی‌نامه شرکت موردنظر در سربرگ  با مهر و امضای مجاز، برای عضویت در کمیسیون‌های سازمان اقدام کند.

مطابق  این مصوبه ، متقاضیان تنها تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند پس از مطالعه کامل آئین‌نامه تشکیل کمیسیون‌ها با تکمیل این فرم الکترونیکی برای عضویت در هفت کمیسیون ذکر شده ثبت‌نام کنند. کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به منظور جلب مشارکت عملی اعضای صنف و استفاده از توان کارشناسی، اجرایی، مشاوره و امکانات اعضاء در راستای تجمیع نظرات صنف و اثرگذاری در تصمیمات حاکمیتی، نظارتی، اجرایی و همچنین تولید محتوای لازم برای توسعه بازار و اقتصاد صنعت فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف تشکیل می‌شوند. فراخوان تشکیل سایر کمیسیون‌ها نیز پس از تصمیم‌گیری نهایی در هیات مدیره متعاقباً اعلام خواهد شد.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *