رییس شورای شهر قزوین:”فعالیت اسنپ در قزوین سبب ایجاد ناامنی می‌شود”

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶

چندی پیش اسنپ فعالیت خود را در شهر قزوین آغاز نمود. در همین راستا رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:”فعالیت خودروهای شخصی اینترنتی بدون مجوز سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خلاف قانون است.”

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر دیروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به خودروهای اینترنتی اظهار داشت: فعالیت این خودروها بدون مجوز سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خلاف قانون است و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. وی افزود: جابه‌جایی اینترنتی مسافران با خودروهای شخصی تبعات اجتماعی بی‌شماری دارد و موجب ناامنی در شهر قزوین می‌شود. رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه با آغاز فعالیت شرکت‌هایی همانند اسنپ درگیری بین رانندگان این شرکت با تاکسی‌ها ایجاد شده است، بیان کرد: همین موضوع موجب ناامنی در قزوین می‌شود و فضای شهر را تغییر می‌دهد.

داودی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل برون شهری طبق قانون‌ بر عهده راهداری و پایانه‌ها است، خاطرنشان کرد: همچنین هیچ وسیله شخصی مجاز به جابه‌جایی مسافران درون شهری نیست. این مسؤول با بیان اینکه فعالیت خودروهای شخصی در جابه‌جایی اینترنتی مسافران موجب کاهش درآمد رانندگان تاکسی‌ها می‌شوند، یادآور شد: همین موضوع منجر به ناراحتی این رانندگان شده و آن‌ها را در تأمین معاش زندگی دچار مشکل کرده است.


رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مسؤولان مربوطه شهرداری قزوین باید عملکرد فعالیت خودروهای شخصی و تبعات آن را برای دادستان تشریح کنند تا آن‌ها اقدامات جدی انجام دهند. داودی مطرح کرد: اگر در جلوگیری از فعالیت خودروهای شخصی در جابه جایی اینترنتی مسافران تعلل کنیم با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شویم. وی عنوان کرد: اگر دادستان ورود جدی در جلوگیری از فعالیت‌های خودروهای شخصی اینترنتی نداشته باشد، تبعات جبران‌ناپذیری در سطح شهر قزوین دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه نظارت باید بر سیستم اینترنتی در قالب فضای مجازی باشد، خاطرنشان کرد: این نظارت باید به‌گونه‌ای باشد که در هر تاکسی سیستمی قرار گیرد تا سازمان تاکسیرانی بتواند بر آن نظارت کند. داودی به ۲۶ آذر ماه روز حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: این روز را به همه رانندگان تبریک گفته و از زحمات آن‌ها در حمل‌ونقل مسافران و بار قدردانی می‌کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *