مسابقه برنامه‌های آنیِ کافه‌بازار در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶

کافه‌بازار در «جشنواره وب و موبایل سال ۹۶» به سه برنامه‌ی آنی به انتخاب کاربران جایزه می‌دهد.

برنامه آنی چیست؟

برنامه‌ی آنی برنامه‌ای است که بدون نیاز به دانلود و نصب، در لحظه و به صورت آنی در کافه‌بازار اجرا می‌شود.

نحوه شرکت در مسابقه

توسعه‌دهندگان برنامه‌ی آنی جهت شرکت در این مسابقه تا روز ۲۶ آذر فرصت دارند برنامه‌ی خود را در کافه‌بازار منتشر و در جشنواره وب و موبایل ثبت‌نام کنند. هر برنامه‌ آنی با ثبت‌نام در دسته مربوطه در مسابقه جشنواره وب و موبایل، از طریق پنل توسعه‌دهندگی کافه‌بازار، به صورت هم‌زمان در «مسابقه برنامه آنی کافه‌بازار» نیز ثبت‌نام می‌شود. پس از آن، تا آغاز زمان رای‌گیری، امکان تغییر و بهبود برنامه برای توسعه‌دهنده وجود دارد. کاربران از میان برنامه‌های آنی که داوران آن‌ها را تایید کرده‌اند، برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد. به این ترتیب، سه برنامه آنی منتخب کاربران کافه‌بازار مشخص می‌شوند و به هر یک از توسعه‌دهندگان برگزیده، یک دستگاه گوشی Pixel 2 XL در اختتامیه جشنواره که در روز ۲۶ بهمن برگزار می‌شود هدیه داده خواهد شد.


لازم به ذکر است که کافه‌بازار در صورت مشاهده و تشخیص تخلف در جمع‌آوری آرای مردمی، آن برنامه را از دور مسابقات خارج خواهد کرد.

جشنواره وب و موبایل ایران هرسال در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وب‌سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را اهدا می‌کند. در سال جاری، دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری کافه‌بازار برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *