آغاز ثبت‌نام در فینوکمپ، رقابت فعالان و علاقمندان به فینتک

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶

رویداد فینوکمپ به همت فینووا در مجتمع صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
این رویداد از تاریخ ۲۹ آبان‌ماه با حضور ایدهپردازان، برنامهنویسان، توسعهدهندگان کسب‌وکار و علاقمندان به حوزه فینتک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پس از تیمسازی، آموزش و رقابت با معرفی تیمهای برتر در تاریخ ۱۴ آذرماه به کار خود خاتمه خواهد داد.

جیبِ باهوش، جیبِ خوشحال

عنوان این دوره از فینوکمپجیب باهوش، جیب خوشحالاست. هدف از انتخاب این عنوان، تمرکز شرکتکنندگان بر موضوع مدیریت مالی شخصی در این دوره از رویداد است. فینوکمپ در جستجوی ایدههای نوآورانهای است تا اقشار مختلف جامعه با استفاده از ابزارهای هوشمند فناورانه بتوانند درآمدها و هزینههای خود را مدیریت کرده و برای اهداف مالی خود برنامهریزی نمایند.

نحوه شرکت در فینوکمپ

علاقمندان میتوانند در گروههای مختلف صاحب ایده، برنامهنویس، توسعهدهنده کسب‌وکار ثبت‌نام نمایند. پس از بررسی درخواستها، فراخوانی افراد واجد شرایط جهت شرکت در این رویداد انجام میشود. افراد در روز اول فینوکمپ به ارایه ایدههای خود میپردازند تا داوران ایدههای برتر را برای ورود به مرحله بعد انتخاب نمایند. شرکتکنندگان در این مرحله برای شروع ساخت محصول به تیمسازی میپردازند.


دورههای آموزشی فینوکمپ

تیمها در رویداد فینوکمپ با دورههای آموزشی و مربیگری همراه میشوند و از ۲۹ آبان تا ۲ آذر، هر روز به مدت ۱۰ ساعت در کمپ حضور خواهند داشت. داوران پس از این دوره چهار روزه، تیمهای برتر را جهت ادامه فعالیت در کمپ انتخاب میکنند. سپس تیمها برای آمادهسازی محصولات خود تا روز ۱۳ آذر به فعالیت خود ادامه میدهند. اختتامیه فینوکمپ در تاریخ ۱۴ آذر است. فینوکمپ در این روز با داوری محصولات، معرفی تیمهای منتخب و اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد.

جایزه پایان کار نیست!

جوایز این رویداد بزرگ و تخصصی به ترتیب برای تیم اول ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰ میلیون تومان و تیم سوم ۵ میلیون تومان است. همچنین تیمهای برتر از فرصت سرمایهگذاری و توسعه محصول خود پس از رویداد بهرهمند خواهند شد.

سندباکس فینوتک

شرکت کنندگان در رویداد فینوکمپ برای نخستین بار شاهد رونمایی سندباکس بانکی فینوتک خواهند بود. یکی از بزرگترین دغدغههای ایدهپردازان، تیمها و فعالان حوزه فینتک، دسترسیهای بانکی بوده است. فعالان فینتک با استفاده از سندباکس فینوتک میتوانند به راحتی و در مدت زمانی کوتاه، ایدههای خود را به مرحله اجرا در بیاورند. توسعهدهندگان نرمافزار با استفاده از این خدمت میتوانند به راحتی از دسترسیهای بانکی استفاده کرده و ایدههای خود را بدون محدودیتهای گذشته اجرا کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبسایت فینوکمپ مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *