اپلیکیشن پونز، راهنمای همراه زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶

اپلیکیشن مکان‌محور پونز خدمات ویژه‌ای برای اربعین تدارک دیده است.

درباره پونز

پونز یک اپلیکیشن مکان‌محور است که مکان‌های مورد نیاز کاربران را در سراسر ایران در اختیارشان قرار می‌دهد. در پونز بیش از دویست دسته‌بندی از اماکن وجود دارد و کلیه کاربران به صورت مداوم، درستی و دقت اطلاعات مرتبط به مکان‌ها را پایش می‌کنند.

امکانات جدید

اپلیکیشن پونز که راهنمای مکان‌های شهری در بیش از ۴۷۴ شهر ایران است، مکان‌های مورد نیاز زائران کربلا، نجف و سایر شهرهای زیارتی عراق را نیز به فهرست مکان‌های موجود در پونز اضافه کرده است. در میان مکان‌های اضافه شده، علاوه بر مکان‌های زیارتی، اماکن خدماتی مورد نیاز عاشقان امام حسین (ع) از جمله اماکن متبرکه و زیاتگاه‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، هتل‌ها و محل‌های اقامت، رستوران‌ها و موکب‌ها نیز توسط پونز فهرست شده است. زائران اربعین در طول مسیر خود از هر نقطه ایران به سمت مرز عراق می‌توانند توسط پونز نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها، استراحتگاه‌های بین راهی و سایر اماکن مورد نیاز خود را در حین سفر پیدا کنند.


راهنمای استفاده

کافی است از صفحه نخست پونز وارد دسته‌بندی ویژه اربعین شوید و از میان دسته‌بندی‌های مختلف، هر آن‌چه را که نیاز دارید انتخاب کنید. پونز فهرستی از مکان‌های مرتبط با آن دسته‌بندی را به شما نشان می‌دهد که بر اساس کمترین فاصله نسبت به موقعیت مکانی شما فهرست شده‌اند. این فهرست را می‌توانید به صورت یک‌جا، بر روی نقشه نیز ببینید. با انتخاب هر یک از مکان‌ها، جزییات آن مکان شامل معرفی اجمالی، عکس، نشانی و نظرات کاربران در مورد آن مکان نمایش داده می‌شود. همچنین شما می‌توانید به عنوان یک کاربر پونز، به اطلاعات هر مکان هم مطالبی را اضافه کنید. تجربه و خاطره خودتان را با ارسال عکس یا متن، به صفحه مکان انتخاب شده اضافه کنید تا کاربران دیگر پونز هم از آن‌ها بهره‌مند شوند. دقت و درستی اطلاعات مربوط به هر مکان، توسط صدها هزار کاربر پونز به صورت مداوم پایش شده و در صورت بروز هرگونه مغایرت، از طریق گزارش‌های کاربران اصلاح می‌شود.

اپلیکیشن پونز از اسفند ۱۳۹۵ تاکنون، موفق به جذب بیش از نیم میلیون کاربر شده است. این اپلیکیشن در جشنواره وب و موبایل ۱۳۹۵ موفق شد مقام نخست را کسب کند. پونز در نمایشگاه الکامپ امسال به عنوان یکی از ده استارت‌آپ برگزیده انتخاب شد و در نمایشگاه Gitex دوبی نیز به‌عنوان نماینده ایران حضور داشت.

به منظور استفاده از خدمات اپلیکیشن اندروید پونز را دریافت کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *