قاصدک۲۴، سامانه خرید آنلاین انواع بلیت هواپیما

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶

سامانه قاصدک۲۴ محصول شرکت (فرش تا عرش کارمانیا) است که از طریق این سامانه امکان خرید بلیت‌های هواپیما به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم شده است. قاصدک۲۴ در حقیقت، موتور جستجوای است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فهرستی کامل از تمامی بلیت‌های هواپیما موجود در مسیر درخواستی مسافر را به نمایش می‌گذارد تا کاربر به سادگی قادر به انتخاب و خرید مناسب‌ترین بلیت هواپیما از لیست نمایش داده شده باشد.

خدمات

از جمله خدمات قاصدک۲۴ می‌توان به رزرو و خریداری هر نوع بلیت هواپیمای پروازهای داخلی و خارجی، اعم از سیستمی و چارتر در انواع کلاس‌های پروازی اکونومی و بیزینس اشاره کرد.

ویژگی‌ها

پشتیبانی در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، امنیت در خرید و همچنین امکان کنسلی و استرداد هزینه بلیت هواپیما به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت‌های هواپیمایی در بلیت‌های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیت‌های چارتری، از ویژگی‌های این سامانه به شمار می‌رود.


به منظور استفاده از خدمات می‌توانید به وبسایت قاصدک۲۴ مراجعه نمایید و یا بلیت مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن iOS این سامانه جستجو کنید. قاصدک۲۴ را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آن دنبال نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *