رقابت بزرگ استارتاپی ایران در رویداد کارزار

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶

ثبت‌نام برای شرکت در رویداد کارزار، رویدادی که همزمان با برگزاری دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران برگزار خواهد شد، آغاز شده است.

با توجه به تغییراتی که دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران برای دهمین دوره این جشنواره در نظر گرفته، رویدادی به نام کارزار که رقابتی میان استارتاپ‌های ایرانی است، همزمان با برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد و بخش جدیدی را به خود اختصاص می‌دهد.

درباره کارزار

این رویداد رقابتی در دو رده مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار خواهد شد. استارتاپ‌ها می‌توانند با توجه به شرایط خود در یکی از دو رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مختص به خود در یکی از ۱۰ گروه تعریف شده در رویداد کارزار، با استارتاپ‌های هم‌رده خود رقابت کنند. برندگان نهایی هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا خواهند کرد و از میان آن‌ها سه استارتاپ برتر در روز آخر با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و در نهایت برنده نهایی مشخص می‌شود. این رقابت مجموعا دو برنده در مرحله بذری و مرحله اولیه خواهد داشت.


جوایز

جایزه‌ی برنده‌ی نهایی رده «مرحله اولیه (Early Stage)» مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده‌ی نهایی رده «مرحله بذری (Seed Stage)» مبلغ ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. علاوه بر دو برنده نهایی، سایر استارتاپ‌های برگزیده در رویداد کارزار نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند و همه‌ی استارتاپ‌ها می‌توانند از فرصت‌ معرفی هرچه بیشتر کسب‌وکار خود با افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف استفاده نمایند.

شرایط حضور در رده بذری:

باید حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP) داشته باشد.
نباید بیش از ۳ سال عمر استارتاپ باشد.
نباید بیش از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه جذب کرده باشد.

شرایط حضور در رده اولیه:

نباید بیش از ۵ سال عمر استارتاپ باشد.
نباید بیش از ۵ میلیارد تومان سرمایه جذب کرده باشد.

شروع ثبت‌نام رویداد کارزار از ۲۶ مهرماه با آغاز دهمین جشنواره وب و موبایل ایران همزمان شده و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال رویداد کارزار همزمان با اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن اتفاق خواهد افتاد.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد نیز از طریق وبسایت نوپاهاب اتفاق خواهد افتاد. لطفا برای ثبت‌نام، آگاهی از جزییات بیشتر و زمانبندی دقیق این رویداد به وب‌سایت کارزار مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *