ریتین ، ابزاری برای ارتباط موثر با مشتری

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

ریتین پلتفرمی یکپارچه متشکل از ۳ سرویس گفتگوی آنلاین جهت پشتیبانی و فروش، تجزیه تحلیل رفتار کلی بازدیدکنندگان و مشتریان (با قابلیت تعریف اهداف تجاری) است که خدمات خودکارسازی بازاریابی و فروش به همراه CRM‌‌ را به منظور شناسایی و پیگیری رفتار مشتریان ارایه می‌دهد.

خدمات

کسب‌وکارهای اینترنتی با استفاده از این پلتفرم می‌توانند به صورت آنلاین با بازدیدکنندگان وبسایت خود به گفتگو بپردازند، به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ارایه دهند و با توجه به تحلیل رفتار کاربران گامی موثر در جهت تحقق اهداف خود بردارند.

ویژگی‌ها

قیمت مناسب با توجه به میزان استفاده از خدمات و تعداد کاربران، پشتیبانی تیمی، نصب و استفاده آسان از ویژگی‌های ریتین به شمار می‌رود. همچنین جهت تست سیستم می‌توانید ۳۰ روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید.


استارتاپ ریتین بل تلاش رامین رضازاده، شبنم آرایش و اشکان خانزاده نظری راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون تحت حمایت شتابدهنده آواتک به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به منظور استفاده از خدمات به وبسایت ریتین مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *