لایو گالری، فروشگاه ساز موبایلی مبتنی بر رایانش ابری

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

لایـو گالری اولین سامانه فروشگاه ساز و مارکت ساز آنلاین مبتنی بر رایانش ابری در ایران است که با استفاده از آن می‌توان اپلیکیشن اختصاصی اندروید، iOS و وبسایت فروشگاهی ایجاد نمود.

خدمات

لایو گالری پنلی راحت با امکانات مدیریتی در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد که به واسطه آن بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، تمامی گزینه‌های لازم برای مدیریت یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای با امکان مدیریت سفارشات و پرداخت‌های آنلاین کاربران را در برمی‌گیرد و از طریق آن می‌توانند سایت فروشگاهی و اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه را ایجاد کنند و تنها با وارد نمودن اطلاعات فروشگاه، دسته‌بندی‌های محصولی و محصولات فروشگاه در پنل مدیریتی هم در اپلیکیشن موبایل و هم در وبسایت فروشگاهی محصولات فروشگاه را به نمایش بگذارند.

ویژگی‌ها

اپلیکیشن‌های فروشگاهی که با لایـو گالری ایجاد می‌شوند، Native هستند، از کیفیت و سرعت بالایی برخوردارند و استانداردهای مارکت‌های موبایلی مانند کافه بازار را شامل می‌شوند. همچنین وبسایت‌های فروشگاهی که با لایـو گالری ایجاد می‌شوند، ریسپانسیو و Mobile Friendly هستند،برای موتورهای جستجو بهینه هستند و از ظاهر کاربر پسند و زیبایی برخوردارند.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت لایوگالری مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *