پرداخت هزینه تاکسی با موبایل از طریق اپلیکیشن رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

تیم کافه بازار با ارایه اپلیکیشنی تصمیم به حل معضل نداشتن پول نقد گرفته است. رسید نام اپلیکیشنی است که به تازگی نسخه آزمایشی آن از سوی کافه بازار منتشر شده است و به کمک آن دیگر در هنگام سفر با تاکسی نیازی نیست که دغدغه‌ای برای نداشتن پول خرد داشته باشید.

خدمات

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید در مواقعی که از تاکسی استفاده می‌کنید به جای همراه داشتن پول نقد و خرد با موبایل هزینه‌ سفر خود را به حساب راننده واریز نمایید. این سرویس دو اپلیکیشن دارد که یکی برای مسافر و دیگری برای راننده طراحی شده است. راننده با وارد کردن هزینه سفر و اتصال بلوتوثی به موبایل مسافر می‌تواند هزینه سفر را دریافت نماید.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های آن می‌توان به رفع مشکل نداشتن پول خرد یا نقد برای پرداخت هزینه سفر برای مسافر اشاره کرد و هزینه دریافت شده از مسافر در کمتر از ۸ ساعت به حساب راننده واریز می‌شود. همچنین این سرویس در صرفه‌جویی در وقت می‌تواند موثر باشد.


در حال حاضر نسخه آزمایشی اپلیکیشن رسید برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است که برای تست در دسترس قرار گرفته و به زودی پس از به‌روز رسانی آن توسط تیم کافه بازار امکان استفاده از خدمات آن نیز فراهم می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *