رونگار، بهترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

رونگار کاملترین ابزار فارسی زبان و ایرانی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که به وسیله این پلتفرم میتوانید پستهای خود را بصورت همزمان به ۷ شبکه اجتماعی مختلف ازجمله اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین، پینترست و تامبلر ارسال کنید.

خدمات

در رونگار میتوانید چند پست را بصورت زماندار در شبکههای اجتماعی ارسال کنید بصورتی که پستهای شما در زمان آینده (ساعت و تاریخی را که شما انتخاب میکنید) بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور کسی برای تایید و آپلود منتشر خواهند شد.

ویژگی‌ها

رونگار ویژگیهای بسیاری دارد که می‌توان به تقویم اختصاصی که همه مناسبتهای ملی و بین‌المللی را شامل میشود اشاره کرد. برای هر مناسبت و رویداد چندین طرح یا تصویر مختلف وجود دارد و به سلیقه خود میتوانید طرح مورد نظر را انتخاب و در ویرایشگر فارسی و ساده، ویرایش و شخصی‌سازی کنید. برای مثال لوگو و برند خود را اضافه کنید، به عکس‌ها متن اضافه کنید و در پایان تصویر بصورت اتوماتیک در روز مناسبت و زمانی که مشخص کرده‌اید بر روی همه شبکههای اجتماعی شما منتشر میشوند. همچنین رونگار قابلیت اتصال چند اکانت شبکه اجتماعی، انتشار هم‌زمان در همه آنها، ارسال مجدد پستها و… را دارد.


داستان راه‌اندازی

امروزه کمتر کسب و کار یا شخصی را می‌توان دید که چندین حساب کاربری و صفحه در شبکههای اجتماعی مختلف نداشته باشد و روزانه مشغول بروزرسانی و انتشار محتوای آن‌ها نباشد. مسلما برای بروزرسانی و ارسال پست در شبکههای اجتماعی نیاز به صرف زمان زیاد و گاها هزینه بالا استبهترین راهکار برای حل این مشکلات استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه اجتماعی است. ابزارهایی که سعی دارند این روند و سختی را تا حد ممکن کاهش دهندابزارهای زیادی وجود دارند که هرکدام معایب و مزایایی دارند برای مثال بافر، هوت سویت وکه به زبان انگلیسی و دارای محدودیتها و مشکلاتی برای استفاده ما ایرانیها هستند. به همین منظور براداران دوقولو، علی و آزاد بهرامی تصمیم به راه‌اندازی پلتفرمی فارسی زبان برای مدیریت شبکه اجتماعی گرفتند و از آذر ماه سال ۹۵ با تلاش آن‌ها استارتاپ رونگار متولد شد.

هم اکنون می‌توانید با ثبت نام در وبسایت رونگار ۱۵ روز بصورت کاملا رایگان از خدمات آن استفاده کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *