در الکام‌استارز امسال، ۳ فرصت برای ارایه ایده به استارتاپ‌ها داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶

سه مدل و فرصت ارایه ایده (سخنرانی) برای استارتاپ‌ها در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، تغییراتی در الکام استارز ۹۶، مدل‌های ارایه ایده و سخنرانی و همینطور نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی انجام شده اعمال شده است. سه مدل و فرصت ارایه ایده برای امسال در نظر گرفته شده است که هر استارتاپ با توجه به نیاز خود بتواند از آن بهره‌مند شود. در مدل اول استارتاپ‌ها فرصت ارایه طرح و کسب‌وکار خود را برای داوران و منتورها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تاکید می‌شود و برای ایجاد آمادگی استارتاپ‌ها پیش‌بینی شده است. هزینه ثبت‌نام در این روش ۵۰ هزارتومان است.

دومین مدل فرصت ارایه ایده، مشابه تجربه‌ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارتاپ‌ها با پرداخت هزینه ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند در این بخش که به صورت رقابتی برگزار می‌شود، شرکت کنند. در نهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.


سومین فرصت ارایه ایده‌ها طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی تدوین شده است. داوران این بخش از میان سرمایه‌گذاران خطر پذیر VC خواهند بود. استارتاپ‌ها می‌توانند با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان فرصت ارایه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه‌گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه‌گذارانی که در جایگاه داور قرار می‌گیرند متعهد می‌شوند تعدادی از تیم‌های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارایه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تایید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده اقدام کنند.

الکام استارز ۹۶ در سالن‌های ۸ و ۹ که از بهترین سالن‌های نمایشگاهی به شمار می‌رود، مستقر خواهد شد. بنا به میزان تقاضای استارتاپ‌ها دو یا سه فضا برای ارایه سخنرانی در نظر گرفته شده است. فضاهایی برای کارگاه‌های آموزشی و workshop نیز پیش‌بینی شده است و مانند سال گذشته بخشی به عنوان کافی‌شاپ در سالن الکام استارز مستقر می‌شود تا استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته باشند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۳۰ تیر ماه تا دوم مرداد ماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *