با کمپین ظرف مهربانی، اضافه دست‌نخورده افطاری خود به افراد نیازمند هدیه دهید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

گروه تیکِ نیک به صورت آزمایشی کمپینی را جهت جمع آوری غذا برای خیریه‌ها و افراد نیازمند راه‌اندازی کرده است که تا پایان ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

شرکت در این کمپین

تا کنون ۵ رستوران در غرب تهران عضو این کمپین شده‌اند. اگر برای افطار به این رستوران‌ها مراجعه کنید و غذا سفارش دهید، قبل از شروع غذا هر مقداری که فکر می‌کنید امکان دارد اضافه باشد را می‌توانید داخل ظرفی به نام ظرف مهربانى که در اختیار این رستوران‌‌ها قرار داده شده است منتقل کنید. این ظرف روی میز شما تا آخر باقی می‌ماند و حتی میتوانید اگر سیر نشدید از داخلش بردارید!
ظرف‌ها چند ساعت پس از افطار از رستوران‌ها جمع‌آوری می‌شوند و به خیریه پدرمهربان بقیع که در حوالى ورامین است برده شده و خیریه غذاها را بین افراد نیازمند آن منطقه که از قبل شناسایی شده‌اند به عنوان سحری توزیع می‌کند.

هدف این کمپین جلوگیری از غذای دور ریز است و همزمان افرادی که حتی به نان شب محتاجند از این غذاها استفاده می‌کنند.


اگر صاحب رستوران هستید و علاقمند به عضو در این کمپین باشید و یا می‌خواهید غذای دست نخورده باقیمانده آخر وقت رستوران خودتان را برای یک کار خوب استفاده کنید و یا به عنوان داوطلب برای جمع آوری غذاها و رساندن به خیریه حاضر به همکاری هستید، از طریق ادمین تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام و یا با شماره ۰۹۱۹۵۱۸۵۰۰۹با تیکِ نیک در ارتباط باشید.

رستوران‌های عضو این کمپین را در عکس زیر مشاهده کنید و به منظور آشنایی با تیکِ نیک به این لینک مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *