تحولی در یادگیری و آموزش با پلتفرم تعاملی مدیریت یادگیری یونش

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

یونش پلتفرمی است که برای موسسات آموزشی و اساتید طراحی شده و آنها از طریق این پلتفرم می‌توانند روند آموزش و یادگیری دانشجویان را مدیریت کنند و دانشجویان می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. استارتاپ یونش با تلاش‌های محمدحسین امیری (بنیانگذار) از مهرماه سال ۹۵ آغاز به کار کرد و هم اکنون در چرخه پنجم شتابدهنده آواتک به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

چرا یک پلتفرم تعاملی مدیریت یادگیری؟

فرآیند مدیریت تمرینات و پروژه‌های ارسالی دانشجویان کلاس به استاد معمول سخت، پیچیده و زمانبر است. تکنولوژی به طرز شگفت‌انگیز و چشم‌گیری راه‌های آموزش و یادگیری را تغییر داده است. این پیشرفت به دانشجویان و اساتید دانشگاه اجازه می‌دهد که در هر زمان به کشف اطلاعات جدید و مفید بپردازند و جامعه یادگیری بهتری ایجاد کنند و در هر کجای جهان از جمله ایران برای به اشتراک گذاری دانش و منابع مفید اقدام کنند. مدیریت کلاس درس و روابط با دانشجو از اهمیت بسزایی برخوردار است و این توانایی به روند یادگیری دانشجویان کمک می‌کند. یادگیری تعاملی و یادگیری اجتماعی می‌تواند تاثیر مثبتی بر رشد و درک دانشجویان داشته باشد. هدف نهایی یونش این است که با ارائه ابزار و خدمات مختلف منجر به بهبود یادگیری نظام آموزشی شود.

خدمات

فقط روی تدریس تمرکز کنید
با ویژگی‌ها و امکانات یونش، اساتید به راحتی و سهولت می‌توانند ارتباط خود با دانشجویان را کنترل و روند یادگیری آنها را بهبود بخشند. امکاناتی نظیر فضای ذخیره‌سازی نامحدود ابری، پرسش و پاسخ برای دانشجویان، امکان ایجاد دوره آموزشی خصوصی و عمومی، ارسال اطلاعیه به دانشجویان کلاس، آپلود منابع آموزشی متنی و ویدیویی و مدیریت ارسال و دریافت تمرینات کلاسی دانشجویان در پلتفرم آنلاین سازگار با موبایل یونش به صورت رایگان فراهم شده است.


مدیریت کلاس را به یونش بسپارید
یونش همانند یک کلاس درس مجازی، مکمل کلاس درس اصلی است، اساتید می‌توانند مشارکت و تعامل علمی دانشجویان در داخل و خارج کلاس را افزایش دهند و در پنل اختصاصی خود ارتباط با دانشجویان را مدیریت کنند. دانشجویان می‌توانند قبل از حضور در کلاس از محتوای آموزشی استاد استفاده کنند، بعد از کلاس در محل گفتگو با سایر دانشجویان و استاد تعامل داشته و در پرسش و پاسخ شرکت کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند از طریق یونش حل تمرین‌ها، پروژه و مقالات خود را برای استاد ارسال کنند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت یونش مراجعه نمایید. از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام، یونش را دنبال کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *