ترجمه تخصصی ایرانیان، مترجم متون و مقالات تخصصی به زبان‌های مختلف

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

ترجمه تخصصی ایرانیان با هدف ترقی سطح کیفی ترجمه مقالات و کتب در ایران فعالیت خود را با تشکیل تیم تخصصی ترجمه از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های برتر ایران شروع نمود. فعالیت اولیه بر اساس ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی جهت انتشار در نشریات معتبر و ترجمه کتب مرجع انگلیسی به فارسی شکل گرفت.
تیم ترجمه تخصصی ایرانیان پس از چندین ماه تجربه موفق در ترجمه تخصصی مقالات اقدام به گسترش حوزه عالیت خود نمود و به صورت تخصصی وارد ترجمه در کلیه زبان‌های زنده دنیا شد. هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ مترجم داخلی و خارجی با این مجموعه همکاری می‌کنند.

خدمات

خدماتی از قبیل ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ و دستورالعمل و… به کلیه زبان‌ها از خدمات ترجمه تخصصی ایرانیان به شمار می‌رود. همچنین در قسمت برآورد هزینه می‌توانید با تکمیل فرم مربوطه، هزینه ترجمه مورد نظر خود را به دست آورید.

مزایا

ترجمه تخصصی ایرانیان با تضمین کیفیت ترجمه متون تخصصی توانسته است یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف را مرتفع سازد.
از مزایای این مجموعه می‌توان به سفارش آسان ترجمه، ترجمه با کیفیت، قیمت رقابتی، ترجمه برای تمامی رشته‌ها و پشتیبانی همه جانبه اشاره کرد.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت ترجمه تخصصی ایرانیان مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *