زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و سلامت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و سلامت و وبسایت رسمی موسسه فرهنگی دنیای تغذیه است که به عنوان یک موسسه پیشرو در حوزه انتشار نشریات تخصصی و خانوادگی از جمله دنیای تغذیه، دنیای سلامت، دنیای زنان، کودک سالم و… فعالیت دارد و تا امروز بیش از صد عنوان کتاب در همین حوزه منتشر کرده است.

خدمات

زندگی آنلاین با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه زندگی، تغذیه و سلامت تلاش دارد تا با انتشار محتوای تخصصی و کاربردی گامی موثر در جهت ارتقا سطح آگاهی و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های ایرانی بردارد. در همین راستا و با برقراری ارتباط  موثر با مخاطبین، علاوه بر انتشار محتوا در قالب مقاله، بخش‌های متنوعی مانند اتاق مشاوره، تالار گفتگو، بانک متخصصین، کانال زندگی آنلاین، آلبوم زندگی آنلاین و فروشگاه کتاب در سایت وجود دارند تا کاربران با مراجعه به هریک از آنها به محتوای موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

اتاق مشاوره: در اتاق مشاوره کاربران می‌توانند سوالات خود را با کارشناسان و متخصصین درمیان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.
تالار گفتگو: در تالار گفتگو امکان بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف و بهره‌مندی از تجربیات سایرین فراهم است.
بانک متخصصین: بانک متخصصین در برگیرنده مشخصات و اطلاعات تماس بیش از ۳۰۰۰ پزشک به تفکیک تخصص است. با توجه به علاقه روزافزون کاربران اینترنت و استقبال آنها از محتوای تصویری، علاوه بر انتشار محتوا در قالب مقالات، زندگی آنلاین اقدام به تولید فیلم‌های کوتاه و کاربردی مصاحبه با پزشکان و متخصصین و کارشناسان حوزه‎‌های گوناگون و انتشار آن‌ها در کانال زندگی آنلاین کرده است.


ویژگی‌ها

ویژگی منحصر به فرد زندگی آنلاین که آن را از دیگر وبسایت‌های مشابه فارسی زبان متمایز می‌سازد، انتشار مقالات و مطالبی است که توسط برجسته‌ترین پزشکان، متخصصین و اساتید همکار در ماهنامه‌های دنیای تغذیه، دنیای سلامت، آشپزباشی، کودک سالم و دنیای زنان تولید شده و با فرهنگ و سنت‌های بومی ما سازگاری دارد.

کلیه کتاب‌ها و نشریات موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت با ۱۵ درصد تخفیف ویژه کاربران زندگی آنلاین در فروشگاه کتاب، معرفی شده و به فروش می‌رسند.

به منظور استفاده از مطالب به وبسایت زندگی آنلاین مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام، زندگی آنلاین را دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *