وبینارهای‌ آکادمی ای‌نتورک، فرصت یادگیری آنلاین با تخفیف ویژه برای مخاطبان وبنا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶

با فراهم شدن زیر ساخت‌ها و رشد تکنولوژی، دسترسی به سرعت اینترنت بالا در کشور فراهم شده است و این به معنای بهره‌مندی از سرویس‌های جانبی است که امکان استفاده در زمینه‌های تحقیقاتی و آموزشی را خواهند داشت.
در این بین می‌توان وبینارها را، فرصت یادگیری آنلاین بسیار ارزشمندی دانست که به سادگی در دسترس همه کاربران از هر نقطه جغرافیای قرارگرفته است و همچنین از لحاظ زمان و هزینه کاملا به صرفه هستند.
آکادمی دیجیتال مارکتینگ ای‎نتورک یکی از منابع آموزش آنلاین است که با انتشار محتوا در زمینه بازاریابی دیجیتال به صورت مقالات آموزشی، نمونه‌های موردی و کتاب‌های الکترونیکی قصد دارد تا دانش مخاطبان خود را در این زمینه افزایش دهد.

اکنون نیز بخش جدید وبینار آکادمی ای‌نتورک، آماده ارایه آموزش‌های در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که به صورت وبینارهای یک تا دوساعت برای علاقمندان این حوزه فراهم شده است.

موضوعات مورد بحث

در وبینارها به موضوعاتی از قبیل بهینه سازی سایت (SEO)، بازاریابی ایمیلی، کمپین‌های تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیگر مباحث دنیای بازاریابی آنلاین پرداخته می‌شود.


با توجه به اینکه در هر وبینار تعداد شرکت‌کنندگان محدود است پیشنهاد می‌شود همین حالا به صفحه وبینار مراجعه و ثبت‌نام کنید. همچنین ای‌نتورک برای مخاطبان وبنا یک کد تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته‌ است.

استفاده از کد تخفیف

پس از ورود به صفحه وبینار آکادمی ای‌نتورک و انتخاب مبحث موردنظر، در ادامه برای تکمیل ثبت‌نام به کافه تدریس هدایت خواهید شد. سپس کد تخفیف webna را در کادر مربوطه وارد نماید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *