نرم‌افزار هلو، پرتیراژترین و پرجمعیت‌ترین خانواده نرم‌افزار حسابداری کشور

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو از سال ۱۳۷۷ با بکارگیری کارشناسانی مجرب و مسلط به کلیه نرم افزارهای تولیدی گروه شرکت‌های طرفه نگار شروع به کار کرد. نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می‌شود دارای نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها با پوشش بیش از ۲۰۰ گروه شغلی است.

ویژگی‌های نرم‌افزار

این نرم‌افزار مالی شامل سه دسته محصولات اصلی فروشگاهی، شرکتی، تولیدی است. کد جامع شامل تمام این کاربردها می‌شود. همچنین برای هر شغلی نرم‌افزار حسابداری مخصوص همان شغل را به صورت ویژه و جداگانه طراحی شده است و شامل تمامی بخش‌های حسابداری، بازرگانی، انبارداری، خزانه‌داری و تولید به صورت یکپارچه است و اسناد مربوط به هر بخش هم‌زمان تنظیم می‌شود.
این نرم‌افزار حسابداری، اسناد را به صورت کاملاً اتوماتیک صادر می‌کند و کاربران با هر سطحی از دانش حسابداری قادر به تنظیم اسناد حرفه‌ای خواهند بود. برای کاربرانی که تمایل دارند اسناد را به صورت دستی تنظیم کنند، نرم‌افزار هلو امکان صدور دستی اسناد را فراهم می‌کند. نرم‌افزار حسابداری هلو ارزش افزوده را محاسبه می‌کند و کاملاً هماهنگ با قوانین دارایی است و اسناد صادر شده این نرم‌افزار از طرف دارایی تأیید شده است.
شرکت هلو برای کاربران خواهان منوی خلوت و ساده، حالت سریع یا fast mode  را طراحی کرده است. با فعال کردن این حالت تمامی منوهای اضافی و غیرکاربردی حذف می‌شوند. همچنین این نرم‌افزار به تمامی تجهیزات سخت‌افزاری مثل پوز فروشگاهی، ترازوی دیجیتال و بارکد‌خوان به‌راحتی متصل می‌شود.

مشاوره و راهنمایی تلفنی

مشتریان جهت خرید نرم افزار متناسب با نیازهای خود می‌توانند به صورت تلفنی توسط مهندسان فروش مشاوره دریافت نمایند.


مشاوره و راهنمایی حضوری (دمو)

جهت دریافت مشاوره حضوری در خصوص نرم‌افزار ، مشتریان می‌توانند با تعیین وقت قبلی و با حضور در محل شرکت با کارایی نرم‌افزار از نزدیک آشنا شوند. کارشناسان این واحد، طی جلسات مذاکره با متقاضیان، نیاز سازمان یا شرکت آنها به هر یک از نرم‌افزارها را تشخیص داده و پس از آن نرم‌افزار مناسب را به آنان عرضه می‌کنند.

فروش از طریق همکاران در سراسر کشور

گروه شرکت‌های طرفه نگار دارای بیش از ۵۰۰ همکار فروش و خدمات در سراسر کشور است که بر حسب نوع همکاری وظیفه مشاوره، فروش و ارائه خدمات لازم به متقاضیان رابر عهده دارند.

نرم‌افزار حسابداری شخصی هلو

این نرم‌افزار برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و امکان کنترل تمامی هزینه‌ها، درآمدها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران فراهم آورده و تلفن همراه هوشمند را به یک کیف پول الکترونیک تبدیل می‌کند. دانلود نرم‌افزار

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت هلو مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۱۴۲ تماس حاصل نمایید.

وبسایت هلو در گروه شرکت‌های خصوصی با کسب اکثریت آراء داوران و مردم، در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *