ایجاد جایگاه اختصاصی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

یکی از برنامه‌هایی که برای اولین بار در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ اجرا خواهد شد، مشارکت بیشتر فعالان زیست‌بوم استارتاپی است. بر این اساس مرکز شتابدهی نوآوری در نظر دارد پاویون شتابدهنده‌های نوآوری را با حضور شتابدهنده‌های عضو مرکز و با هدف معرفی این شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های خروجی‌ آنها، جذب تیم‌های مستعد و آشنایی با سرمایه‌گذاران حاضر در نمایشگاه برقرار نماید.
همچنین بخش خاصی نیز برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که در آن استارتاپ‌ها علاوه بر  معرفی فعالیت و محصولات خود، می‌توانند از جلسات منتورشیپ و مربی‌گری بهره‌مند شوند.

سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان با اشاره به پاویون‌های اختصاصی برای معرفی شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌های موفق توسط مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷  گفت: در جریان نمایشگاه ۴ روزه اینوتکس دو جایگاه اختصاصی برای شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که در این جایگاه‌ها ۱۰ شتاب‌دهنده برتر کشور و ۴۰ استارتاپ، خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قرار می‌دهند.

هزاوه تصریح کرد: شتاب‌دهنده‌های مطرح از سراسر کشور در این پاویون در کنار هم مستقر میشوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند با خدمات و حمایت‌های متنوع آنها برای رساندن ایده به عمل و جذب سرمایه‌گذار آشنا شوند. همچنین این امر فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران است تا بتوانند شتاب‌دهنده‌های بهتر را شناسایی کرده و در آینده همکاری و سرمایه‌گذاری‌های خود را هدفمند انجام دهند.


وی در خصوص بخش استارتاپ‌ها نیز گفت: ۴۰ استارتاپ که اغلب ایده‌هایشان به مرحله اجرایی رسیده در پاویون اختصاصی استارتاپ‌ها حضور دارند تا ضمن معرفی خود به جامعه هدف، بتوانند از جلسات مشاوره‌ای که در جریان نمایشگاه توسط اساتید مطرح، برگزار می‌شوند استفاده کنند و شاید بتوانند در این بین سرمایه‌گذاری برای توسعه ایده خود بیابند.
تیم‌های نوآور علاقه‌مند می‌توانند از این فرصت استفاده نموده و از نزدیک با شتابدهنده‌های فعال در حوزه‌های مختلف تخصصی و برنامه‌ها و حمایت‌های آنها آشنا گردند.

شتابدهنده‌ها، ساختارهایی حمایت‌محور هستند که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از شکل‌گیری استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا پشتیبانی می‌کنند. شتابدهنده‌ها در مدت زمان محدودی که تیم‌های دارای ایده و توانمند را میزبانی می‌کنند، امکاناتی نظیر فضای کار اشتراکی، سرمایه‌گذاری اولیه، مربی‌گیری و منتورینگ، آموزش‌های کسب و کار و سایر خدمات فنی و تجاری را در اختیار تیم‌های نوآور قرار می‌دهند. علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مرکز شتابدهی نوآوری و شتابدهنده‌های عضو آن می‌توانند به وب‌سایت مرکز به آدرس www.technovation.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۴۱۸۲ تماس حاصل نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *