دکتر دکتر، سامانه جامع نوبت دهی و مدیریت مطب پزشکان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

دکتر دکتر سامانه ابری نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی هوشمند به همراه سیستم اتوماسیون مدیریت مطب است که توسط گروه مهندسین پازل در شهر یزد تولید شد و دستیار مناسبی برای پزشکان و مراکز پاراکلینیکی در مدیریت مطب به شمار می‌رود. این سرویس علاوه بر نوبت‌دهی، پرونده الکترونیک بیمار، حسابداری پزشکی، گزارشات بیمه‌ای، مانیتورینگ نوبت‌ها و سایر امکاناتی که پزشک برای مدیریت بهتر بیماران و افزایش کیفیت خدمات درمانی نیاز دارد را بصورت ابری و یکپارچه در اختیارش قرار می‌دهد.

خدمات و ویژگی‌ها

از ویژگی‌های دکتر دکتر می‌توان به کمک به بیماران در تسریع رزرو نوبت پزشک مورد نظر از طریق وبسایت، اپلیکیشن و تلفن گویا و پرداخت آنلاین هزینه آن ، افزایش رضایت بیمار و در نتیجه افزایش درآمد پزشک، معرفی پزشک در بین پزشکان معتبر، دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار، کنترل نوبت‌ها، حسابداری مطب، تنظیم لیست بیمه و سایر سرویس‌های مورد نیاز برای مدیریت مطب به صورت یکپارچه از طریق دیوایس‌های مختلف، تحلیل عملکردها و ارائه گزارشات به صورت هوشمند جهت ارتقاء کیفیت مطب و رضایت بیمار اشاره کرد.
پزشکان می‌توانند به مظور تست، ۲۱ روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند و در صورت رضایت اشتراک آن را خریداری نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت دکتردکتر مراجعه نمایید.


وبسایت دکتردکتر در گروه سلامت الکترونیک به انتخاب داوران در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *