کتاب الکام استارز ۹۵ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

کتاب الکام استارز ۹۵ با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، تهیه و منتشر شد.

این کتاب شامل نتایج یک پژوهش جامع درباره چالش‌ها و مسائل کسب‌وکارهای نوپا، گزارشی از برگزاری این رویداد بزرگ و شناسنامه و راه‌های ارتباطی استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه منتشر شده و به‌صورت کامل در دسترس قرار گرفته است.
نمایشگاه الکام استارز ۹۵ از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۵ در سالن ۱۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، همزمان با بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) برگزار شد.
در کتاب الکام استارز ۹۵ که در ۲۵۸ صفحه به‌صورت مصور و همراه با اینفوگرافیک‌های مرتبط منتشر شده، پس از نگاهی به نمایشگاه الکامپ و سخنان مدیران و مسئولان این حوزه، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا و خدمات آن معرفی کرده است. در ادامه مهم‌ترین چالش‌ها از نگاه استارتاپ‌ها در کشور و موانع موفقیت استارتاپ‌ها در قالب نمودار نمایش داده شده است.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا این نتایج، بر اساس یک پژوهش علمی انجام شده توسط مرکز کسب‌وکارهای نوپای فاوا با همکاری هسته پژوهش نوآوری کسب‌وکارهای دیجیتال دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و از طریق توزیع پرسشنامه و نظرسنجی‌های میدانی انجام شده است. پژوهشگران این گروه شامل ۱۱ نفر از دانشجویان کارشناسی‌ارشد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بودند که با حضور روزانه در نمایشگاه و با مراجعه به غرفه‌ها به نظرسنجی پرداختند. نتایج این پژوهش به‌صورت نمودار، جدول و اینفوگرافیک در این کتاب به‌چاپ رسیده است.
نمودارهای آماری از مشخصات کسب‌وکارهای نوپای شرکت کننده در الکام‌استارز ۹۵، مشخصات افراد فعال در کسب‌وکارهای نوپای الکام‌استارز، سازمان‌های مرتبط، شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌های در حال توسعه حاضر در این دوره از نمایشگاه در صفحه‌های بعدی آمده‌اند. بخش عمده‌ای از کتاب شامل فهرست استارتاپ‌های حاضر در الکام‌استارز ۹۵ براساس حوزه و استان فعالیت، شناسنامه و معرفی فعالیت‌ها، همچنین راه‌های ارتباطی با آن‌ها است.


کتاب الکام استارز ۹۵ را از طریق این لینک دانلود نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *