استارتاپ‌های فیکس‌شو، دکتر بادی و بلدشو در مرکز شتابدهی تریگ‌آپ مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

از ۲۵۶ ایده ثبت شده در سایت تریگ‌آپ برای دوره سوم شتابدهی، با ۴۶ تیم مصاحبه حضوری شد که از این ۴۶ تیم تنها ۹ تیم با در نظر گرفتن معیارهای شتابدهنده تریگ آپ موفق به ورود به دوره سوم پیش شتابدهی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، از نوزدهم فروردین ۱۰ تیم در رقابتی فشرده برای مدت چهارهفته در کافه آی‌تی دوره پیش‌شتابدهی را به اتمام رساندند و در پایان این زمان، با برگزاری رویدادی به نام IdeaRing میان ۵ تیم نهایی، داوری انجام شد. تیم‌های فیکس شو، دکتر بادی، بلد شو، ویزپ و دستبند آکو طرح‌های خود را در حضور هیات داوران ارائه دادند و از آنها دفاع کردند.

سرانجام پس از بررسی امتیازها و اعلام نظر داوران، نتایج مشخص شد و از جمع این تیم‌ها،‌ سه تیم یعنی فیکس شو، دکتر بادی و بلد شو به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب شدند و به مرکز شتابدهی تریگ‌آپ راه یافتند.


فیکس شو اپلیکیشنی برای یافتن نزدیکترین تعمیرکار و سرویس کار است.
دکتربادی وبسایت و اپلیکیشنی برای ارائه برنامه‌های غذایی و برنامه‌های ورزشی برای رسیدن به تناسب اندام با استفاده از سیستم تشویقی gamification برای کاهش وزن است.
بلد‌شو پلتفرمی برای ترجمه، دوبله و فروش آنلاین دوره‌های آموزشی ویدیویی از شرکت‌های معتبر بین‌المللی است.

تیم‌های نام‌برده در یک دوره زمانی چهار ماهه که از اول خرداد ٩۶ آغاز مى‌شود، علاوه بر دریافت کمک‌های نقدی از جانب مرکز شتابدهی تریگ‌آپ، از حمایت‌های معنوی و راهبردی مربیان و مشاوران این مرکز نیز برخوردار می‌شوند تا در نهایت امکان تجاری‌سازی ایده‌های خود را به دست آورند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *