با جستجو در ترب بهترین قیمت کالای مورد نظر خود را پیدا کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

با افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در ایران کاربران ایرانی نیاز به سرویس جدیدی برای شناخت محصولات فروشگاه‌های معتبر و جدیدالورود، همچنین بهترین قیمت کالای مورد نظر، پیدا کردند. در بین تعداد زیادی سرویس، ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه‌ شفاف قیمت‌ها به کاربران از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است.

تا به حال برای شما پیش آمده که کالایی را خریداری کنید و پس از خرید متوجه شوید که فروشگاه دیگری همان کالا را با قیمتی پایین‌تر به فروش گذاشته است؟ ترب این مشکل را حل کرده است و کاربران با جستجو در ترب می‌توانند کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنند.

ویژگی‌های ترب:

از ویژگی‌های ترب می‌توان به جستجو در بیش از ۳۵ فروشگاه معتبر اینترنتی، جستجو در بیش از ۳۳۰،۰۰۰ محصول، امکان اطلاع از تغییر قیمت کالای همه‌ی فروشگاه‌ها به شکل نوتیفیکیشن، نمایش پیشنهادهای ویژه‌ روزانه فروشگاه‌های اینترنتی، امکان جستجو در بیش از ۳۰۰ دسته‌بندی شامل دسته‌بندی‌های موبایل، لپ‌تاپ، لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و… اشاره کرد. صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی نیز می‌توانند با استفاده از ترب محصولات فروشگاه خود را به کاربران ترب معرفی کنند.


مزایای همکاری فروشگاه‌ها با ترب:

علاوه بر اینکه ترب تمامی محصولات فروشگاه‌های همکار را به پایگاه داده خود اضافه می‌کند تا در نتیجه جستجوی کاربران قابل مشاهده باشد، همکاری ترب با فروشگاه‌های اینترنتی در قالب پنلی است که در آن می‌توانند وضعیت محصولاتشان در ترب و آمار کلیک‌هایی که از ترب به سایت خود دریافت کرده‌اند را مشاهده کنند. در این پنل هر فروشگاه می‌تواند روزانه ۱۵ تخفیف ویژه‌ی خود را ثبت کند تا در صفحه‌ی اول اپلیکیشن ترب نمایش داده شود.

برای استفاده از خدمات به وبسایت ترب مراجعه کنید، یا نرم‌افزار اندروید آن را دانلود نمایید و صفحه اینستاگرام ترب را دنبال کنید.

ترب در گروه مقایسه قیمت‌ها از دیدگاه داوران و مردم به عنوان برترین وبسایت در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *