بات اینجا، مرجع تخصصی ربات‌های تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

با توجه به فراگیر شدن تلگرام در ایران، تعداد اعضای ایرانی تلگرام از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشته است. اگر شما هم از کاربران تلگرام باشید، نام ربات تلگرام را شنیده‌اید و یا حتی ممکن است از این ربات‌ها برای انجام برخی امور مثلا جستجوی موزیک مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید.

در حال حاضر تعداد ربات‌های فارسی زبان تلگرام بیش از ۱۳۰۰۰ ربات است و این حجم از ربات‌های ساخته شده، محبوبیت آنها را نشان می‌دهد.

از مزایای ربات تلگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


۱.همیشه در دسترس است

۲.سرعت بالایی دارد

۳.بدون نیاز به دانلود و نصب فایل می‌توان از آن استفاده کرد

۴.امکان بلاک سریع و آسان در صورت نارضایتی از عملکرد یک ربات

۵.ارائه رایگان بسیاری از سرویس‌های تحت وب توسط ربات

۶.مدیریت آسان اکانت‌ شبکه‌های اجتماعی دیگر در ربات‌های تلگرام

۷.امنیت فوق‌العاده

۸.آپدیت آنلاین محتوا و امکانات ربات بدون دخالت کاربر

۹.امکان اشتراک‌گذاری محتوای ربات با کاربران تلگرام

و اما به این سوال میرسیم که چگونه ربات‌های کاربردی و مورد نظر خود را بیابیم؟

با توجه به تعداد فوق‌العاده زیاد ربات‌های تلگرام یافتن ربات‌های کاربردی و متناسب با نیاز، کار آسانی نیست و اگر بنا را بر جستجو در خود تلگرام قرار دهیم، احتمالا موفق به یافتن ربات موردنظر خود نخواهیم شد، چرا که بسیاری از ربات‎های مفید و کاربردی، آیدی‌های منحصربه فردی دارند که ممکن است چندان ارتباطی با سرویسی که ارائه می‌دهند نداشته باشد. شاید وجود مرجعی برای معرفی ربات تلگرام همچون وبسایت کافه بازار که مرجع اپلیکیشن در کشور است ضروری به نظر می‌رسد تا مشکل یافتن و سر و سامان دادن به بازار بی‌نظم ربات‌های تلگرامی حل شود.

برای حل این مشکل وبسایت بات‌اینجا که به طور اختصاصی در زمینه ربات تلگرام فعالیت می‌کند گلچینی از بهترین ربات‌های تلگرام را در خود جای داده است. اگر از مراجعه به وبسایت چندان خوشحال نیستید باز هم نگران نباشید، زیرا محتوای این وبسایت در ربات اختصاصی بات‌اینجا که یکی ازکاربردی‌ترین ربات‌های فارسی زبان تلگرام است به آسانی شما را در یافتن ربات دلخواهتان یاری خواهد نمود.

از دیگر خدمات این وبسایت ارائه داشبورد اختصاصی برای سازندگان و توسعه‌دهندگان ربات تلگرام است تا به صورت رایگان ربات خود را در بات‌اینجا به دیگران معرفی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت بات‌اینجا و یا ربات بات‌اینجا مراجعه کنید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *