مرکز آموزش مجازی الیران، برگزارکننده دوره‌‌های آموزشی با متدهای گوناگون

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳

مرکز آموزش مجازی الیران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز آموزش مجازی در ایران است که برگزار کننده دوره های آموزشی به چهار متد است.

این متدها عبارتند از: آموزش پروژه محور (ارسال پستی)، آموزش کلاس محور (آنلاین) با قابلیت اشتراک گذاری دسکتاپ، آموزش از طریق فایل های آموزشی در سیستم آموزشی (پادکست) و آموزش از طریق پیامک.

هنرجویان بعد از گذراندن دوره ها، گواهی پایان دوره ملی و بین المللی از کشورهای آلمان، انگلیس، کانادا ودریافت می نمایند که کلیه گواهی نامه ها کاملا معتبر و قابلیت ترجمه و استعلام آنلاین و کتبی را دارند. این مرکز هزینه ای بابت صدور گواهی نامه دریافت نمی نماید.


در الیران می توان در کوتاه ترین زمان و با پرداخت کم ترین هزینه متخصص شد. دوره های آموزشی این مرکز به تمام علاقه مندان به فراگیری دانش در موضوعات مختلف به خصوص کسانی که نیاز به مدارک معتبر دارند ولی فرصت و هزینه زیادی جهت گذراندن یک دوره را ندارند پیشنهاد می شود.

این مرکز برای کسانی که توانایی تدریس دوره های آموزشی را دارند برنامه های ویژه ای دارد که می توانند با مراجعه به سایت در بخشالیران محل کار مناطلاعات بیشتری را کسب کنند.

دوستانی که در زمینه برنامه نویسی و طراحی، وب ، موبایل و تبلیغات آنلاین سر رشته دارند نیروهایی هستند که این مرکز صمیمانه پذیرایشان می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در سایت الیران به بخشکاریابی الیرانمراجعه نمایید.