رای‌سریال، سرویس تازه رایتل

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳

مدیرعامل رایتل، اعلام کرد: از این پس، سرویس جدید “رای‌سریال”با امکان دریافت و پخش سریال‌های ایرانی در هر زمان و مکان برای مشترکان رایتل قابل استفاده است.

مهندس سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به ایجاد نوآوری و خدمات جدید در رایتل، گفت: شرکت رایتل به عنوان اولین اپراتوری که مجوز ۳G را دریافت کرد، همواره در ارائه‎ی خدمات و سرویس‌های نوین به مشترکان خود تلاش کرده است. از سوی دیگر با توجه به اینکه دو اپراتور دیگر هم موفق به دریافت این مجوز شدند، ما سعی کردیم خدمات خود را به سمت سرویس‎های ارزش افزود سوق دهیم.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشورمان، سیاست‌های رایتل برای ارائه‎ی خدمات نوین و مطلوب به مشتریان را مستمر دانست و خاطرنشان کرد: همواره در تلاش بودیم در این حوزه فعال باشیم؛ چراکه در حوزه‎ی امکانات تلفن همراه، مانند تماس صوتی و یا ارسال پیامک، همه‎ی اپراتورها فعال هستند و به همین دلیل ما وجه تمایز خود را در حوزه‌ی ارائه‎ی خدمات و امکانات جدید تعریف کردیم.


صدری در راستای معرفی خدمات جدید رایتل، گفت: ما برای اینکه بتوانیم کار جدیدی را آغاز کنیم، از چندی قبل به ایجاد پرتال‎هایی برای خدمات جدید اقدام کردیم که این امکانات جدید به مرور در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

وی در عین حال تاکید کرد: این پرتال‎ها با همکاری و مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران عملیاتی شد.

صدری با معرفی سرویس جدید”رای‌سریال” اعلام کرد: در این خصوص تفاهم نامه‌ای با صدا و سیما منعقد کردیم و در حال حاضر با در اختیار داشتن آرشیوی از سریال‌های تولیدی و پخش شده در ایران، آنها را با قیمت بسیار پایین در اختیار مشترکان قرار داده‎ایم.

مدیرعامل رایتل، افزود: این سرویس هم اکنون برای مشترکان رایتل قابل استفاده است.

وی در راستای نحوه‎ی استفاده از این سرویس جدید، اذعان داشت: هزینه‎ی تماشای هر یک ساعت سریال از طریق پرتال رایتل، حدود ۴۵۰ تومان است که نسبت به هزینه‎ی تهیه‎ی لوح فشرده‎ی سریال‌ها بسیار ناچیز است.

مدیرعامل رایتل با تاکید بر آماده بودن نسخه‎ی اندروید این سرویس، تصریح کرد: نرم‎افزار اندروید این سرویس هم اکنون در سایت رایتل قابل دانلود است و به زودی نسخه‎ی ios آن نیز در اختیار مشترکان عزیز رایتل قرار می‌گیرد.

وی در پایان افزود: این نرم افزار به شما این قابلیت را می‌دهد که در هر زمان و مکانی بتوانید سریال‌های مورد علاقه‎ی خود را مشاهده کنید.