ماه: تیر ۱۳۹۴

فراخوان برای ثبت نام در چرخه سوم آواتک

فرآیند پذیرش در دوره سوم شتابدهی آواتک آغاز گردیده است. تیم های مورد پذیرش در آواتک تیم هایی هستند که در زمینه نرم افزارهای وب و موبایل، تجارت الکترونیک، بازی های آنلاین، ابر داده ها و یا پردازش ابری فعالیت دارند. ۲۰ تیم برای دوره دو ماهه پیش شتابدهی توسط …

خواندن ادامه‌ی خبر

بررسی تفاوت‌های بازار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی/مزایا و معایب

تفاوت فروشگاه‌های اینترنتی و بازارهای اینترنتی در این است که بازارهای اینترنتی صاحبان کالا نیستند، بلکه فروشندگان از سراسر ایران بر روی سایت ثبت‌نام می‌کنند و محصولاتشان را برای فروش در معرض ارائه قرار می‌دهند. به عبارتی دیگر بازارهای اینترنتی بستری را برای فروشندگان و خریداران در اقصی نقاط ایران …

خواندن ادامه‌ی خبر

چرا باید در یک استارتاپ کار کرد؟

اولین چالشی که موسسین استارتاپ‌ها با آن روبرو می‌شوند، فروش، تامین مالی و یا بستن قراردادهای خرید نیست، بلکه مرحله استخدام است. این چالش از عدم وجود شناخت درست در افراد نسبت به فضای استارتاپی و فرصت‌های موجود در آن منشا می‌گیرد. به گزارش روابط عمومی وبسایت کودکو، لادن گلشنی …

خواندن ادامه‌ی خبر

تولد چهارسالگی همیار وردپرس

تا چند سال پیش نبود آموزش های کافی و مرجعی مناسب، امکان رشد را برای معدود افرادی که با وردپرس آشنا بودند گرفته بود. از طرفی همین فقدان باعث شده بود وردپرس که ضریب رشدی بسیار بیشتر از دیگر سیستم های مدیریت محتوا درجهان داشت، در ایران عملا با سرعتی …

خواندن ادامه‌ی خبر

گران‌ترین نام دامنه‌ های تاریخ

منبع: دنیای اقتصاد /(بیزینس اینسایدر) دنیای اقتصاد: در عصر دیجیتال آدرس‌های وب و نام دامنه‌ ها، نشانی‌های معنادار و مهمی هستند که هر کدام می‌توانند ما را به دنیای جدیدی برسانند. درست به همین دلیل هم هست که انتخاب نام دامنه‌ها اهمیت بسیاری داشته و بعضی از آنها صرف نظر از …

خواندن ادامه‌ی خبر

کمپین چشمان مهربان موفق به جمع آوری بودجه موردنیاز خود برای کمک به کودکان کم‌بضاعت شد

کمپین چشمان مهربان که توسط فروشگاه «دیدیار» در وبسایت «دونیت» آغاز شده بود، توانست چهار روز مانده به تاریخ اتمام، مبلغ مورد نیاز خود برای تهیه و توزیع عینک میان افراد مستمند، سالخوردگان و کودکان بی‌سرپرست را جذب کند. به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، کمپین چشمان مهربان که توسط …

خواندن ادامه‌ی خبر

چرا ویدئوی آنلاین آینده‌ی بازاریابی محتوا است؟

ویدئو بخش بزرگی از بازاریابی محتوا را تسخیر کرده است اما برای بهره‌گیری از تمام پتانسیل آن به بیش از یک ویدئو نیاز خواهید داشت. اگر الآن پنج سال دیگر بود، تمایل داشتید این مقاله را بخوانید یا ببینید؟ از آنجا که ویدئوی آنلاین رشد بی نظیر خود را ادامه …

خواندن ادامه‌ی خبر