ماه: تیر ۱۳۹۴

کمپین چشمان مهربان موفق به جمع آوری بودجه موردنیاز خود برای کمک به کودکان کم‌بضاعت شد

کمپین چشمان مهربان که توسط فروشگاه «دیدیار» در وبسایت «دونیت» آغاز شده بود، توانست چهار روز مانده به تاریخ اتمام، مبلغ مورد نیاز خود برای تهیه و توزیع عینک میان افراد مستمند، سالخوردگان و کودکان بی‌سرپرست را جذب کند. به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، کمپین چشمان مهربان که توسط …

خواندن ادامه‌ی خبر

چرا ویدئوی آنلاین آینده‌ی بازاریابی محتوا است؟

ویدئو بخش بزرگی از بازاریابی محتوا را تسخیر کرده است اما برای بهره‌گیری از تمام پتانسیل آن به بیش از یک ویدئو نیاز خواهید داشت. اگر الآن پنج سال دیگر بود، تمایل داشتید این مقاله را بخوانید یا ببینید؟ از آنجا که ویدئوی آنلاین رشد بی نظیر خود را ادامه …

خواندن ادامه‌ی خبر

کمپین چشمان مهربان

  شرکت  “دیدیار” حدود ۲ سال است که در زمینه فروش آنلاین عینک های طبی و آفتابی فعالیت دارد. از حدود ۴ ماه پیش تصمیم به ایجاد یک کمپین خیریه به نام “چشمان مهربان” گرفتند، با رسالت تهیه و توزیع عینک و عدسی رایگان برای افراد نیازمند به ویزه کودکان …

خواندن ادامه‌ی خبر

اولین ژوژمان اینترنتی دانشجویان هنر ایران راه اندازی شد

وبسایت لرن‌آرت با مشارکت مرکز طراحی اسپیرال، برای اولین بار محتوای آموزشی تهیه شده توسط دانشجویان هنر را به صورت متمرکز در اختیار عموم قرار داد. به گزارش روابط عمومی مرکز طراحی اسپیرال، دانشجویان رشته آموزش هنرهای تجسمی دانشگاه علم و فرهنگ پروژه پایان ترم خود را با موضوع آموزش …

خواندن ادامه‌ی خبر

اسمارت بین، گلخانه ای هوشمند

اسمارت بین سیستم هوشمند برای نگهداری از گلخانه هاست. این سیستم میتواند تمامی داده های محیط گلخانه مانند دما، رطوبت، میزان منوکسید هوا، نور محیط و فشار هوا و موارد دیگر را از طریق اینترنت برای کشاورز ارسال میکند، همچنین از دیگر قابلیت های این سیستم جلوگیری از خرابی تجهیزات …

خواندن ادامه‌ی خبر

بررسی نقش موثر استفاده از نرم افزارهای دستکاری شده در کاهش امنیت دیجیتالی

داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی مقوله‌ای بسیار پیچیده است. لذا لزوم در نظر گرفتن تمامی جنبه ها و کسب اطلاعات کامل در راستای حفظ و صیانت از فایل‌های خصوصی و اطلاعات، اسناد و داده‌های محرمانه سازمانی بسیار حائز اهمیت است. قوی‌ترین نرم افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن بی فایده …

خواندن ادامه‌ی خبر

عصر تکنولوژی، تِکِرا (Techera) – دروازه ای به روی علم و تکنولوژی

تکرا با هدف ارائه جدیدترین اخبار تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا پایه گذاری شد و با یک تیم جوان و متخصص فعالیت رسمی خود را در ۲۵ فروردین ۹۴ شروع کرد. ایده اصلی این وب سایت را رضا اصغرزاده مطرح کرد و برای پی بردن به توانایی جذب …

خواندن ادامه‌ی خبر

دست یاری رسان «کودکو» آماده کمک به همه مادران و کودکان است

کودکو یک فروشگاهی اینترنتی است که توسط سه مادر با هدف آسان‌سازی خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مادران آغاز به کار کرده است. به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کودکو، این سایت به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک …

خواندن ادامه‌ی خبر

تسکولو/ بستری نو برای مدیریت تیم و پروژه

تسکولو یک سیستم مدیریت پروژه تحت وب است که توسط دو جوان ایرانی راه‌اندازی شده است. فرهاد هدایتی فرد و کاظم کشاورز دو دانش‌آموخته رشته علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر هستند که موفق به راه‌اندازی استارتاپ خودشان شدند. تسکولو در حال حاضر همراه با نام این دو جوان خلاق و فعال …

خواندن ادامه‌ی خبر

رسانه تصویری کودک و نوجوان

امروز دنیاهای آنلاین و آفلاین روزمره ی ما به شدت به هم متصل شده اند. امکان دسترسی تمام نسل ها و فرهنگ ها به یک دنیای آنلاین وجود دارد و این اتصالات به افراد در زمینه های گوناگون کمک می کند. در میان تغییرات مدام تکنولوژی و اطلاعات، کودکان نیز …

خواندن ادامه‌ی خبر

گزارش استارتاپ ویکند نوآوری اجتماعی

رویداد استارتاپ ویکند با موضوع «نوآوری های اجتماعی» در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد در دانشکده مهندسی صنایع و مکانیک خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد. این رویداد که چندی پیش خبرش را در دیجیاتو خواندید، برای اولین بار در ایران رخ می دهد و میزبان افراد متخصص، مشتاق و صاحب …

خواندن ادامه‌ی خبر

آکادمی برند ایران

پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ هجری شمسی جمعی از مدیران و فرهیختگان علم برند، مدیریت، بازاریابی و تبلیغات و اصحاب صنعت و کسب و کار در سالن همایش مجتمع آموزشی بن ژیوار گرد هم آمدند تا کنار هم  در مراسم گشایش آکادمی برند ایران ، فصل جدیدی را در حوزه …

خواندن ادامه‌ی خبر