مصاحبه اختصاصی وبنا با رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی در خصوص انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اهمیت انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که همزمان با اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود وبنا با آقای رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی که در حال حاضر از کاندیدهای انتخابات انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی است مصاحبه اختصاصی ترتیب داد که در ادامه به صحبتهای ایشان می پردازیم.

الفت نسب: با توجه به اینکه کسب و کارهای اینترنتی، کسب و کارهای نوپایی شناخته می‌شوند و هیچ ساز و کار و تشکلی ندارند این انجمن به وجود آمده که مشکلات صنفی این حوزه را برطرف سازد و می‌توان گفت تنها تشکلیست که این کار را به صورت تخصصی انجام می‌دهد و امید به این است که هر دوره بتواند روند رو به رشدی را طی کند.

طی تجربه‌ای که در طول این سه سال داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که هرچه قدر بتوانیم تشکل قوی‌تر و اتحاد بیشتری در راستای منافع مشترک این حوزه داشته باشیم، به راحتی کارهای خیلی بزرگی انجام می‌شود. قطعا سازمان‌های دولتی و غیردولتی زمانی که با یک تشکل متحد و قدرتمند روبرو می‌شوند پذیرش بیشتری از خود نشان داده و فضایی برای حرف زدن پیدا خواهیم کرد. بنده فکر میکنم که با توجه به تجربیات و سختی‌هایی که در دوره اول داشتیم، در دوره دوم با قدرت بیشتر و تثبیت شده در مسیرمان قدم برداریم و به همین دلیل علاقمند به شرکت در دوره دوم هستم.


الفت نسب در ادامه گفت مهمترین هدفی که به دنبال آن هستیم حل کردن تعدد مجوزها برای کسب و کارهای اینترنتی است. با توجه به جدی شدن این نوع کسب و کارها امروزه شاهد این هستیم که سازمان‌های مختلفی ورود می‌کنند و می گویند که باید از ما مجوز بگیرید که این موضوع نیاز به ساماندهی دارد و به نظر بنده می‌بایست پیگیری‌هایی در این خصوص انجام داد و مباحثی از قبیل مالیات و بیمه‌ها که برای استارتاپ‌ها مقوله مهمی به شمار می‌رود در دستور کار قرار می‌گیرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *