آغاز ثبت نام همایش طعم کارآفرینی ۲

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

همایش طعم کارآفرینی ۲ (کارآفرینی در تجارت الکترونیک : موانع و راهکارها) دومین همایش از سلسله همایش‌های طعم کارآفرینی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است که با هدف توسعه روحیه و فرهنگ کارآفرینی علی‌الخصوص در حوزه تجارت الکترونیک در دانشگاه علم و صنعت و انتقال تجارب کارآفرینان و چهره‌های موفق این حوزه از آبان ماه ۱۳۹۵ در دانشکده مهندسی صنایع آغاز گردید.

این همایش به عنوان افتتاحیه‌ای برای شروع جشنواره ایده با موضوع مدیریت شهری و با تاکید بر حوزه شهر هوشمند است که یکی از اهداف آن تجاری سازی ایده‌های دانشجویان به شمار می‌رود.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌توان به فراهم آوردن شرایط برای حمایت از دانشجویان با ایده‌های کسب و کار، تبیین راه کارآفرینان موفق حوزه تجارت الکترونیک جهت الگوسازی برای دانشجویان، روشن کردن مسیر پیش رو کارآفرینی در این حوزه و تشویق دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مبنی بر گرایش بیشتر به حوزه کارآفرینی و حوزه تجارت الکترونیک به عنوان یکی از حوزه‌های پیشرو در اقتصاد کشور اشاره کرد.


۳ بخش اصلی این همایش پنل اساتید دانشگاهی، شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران با کارآفرینان موفق است که در تاریخ ۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره از همایش‌های طعم کارآفرینی می‌توانید به وبسایت آن مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *