پذیرش برای دوره آواکمپ زمستان ۹۵ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵
avacamp

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند پذیرش برای دومین دوره آواکمپ آغاز شده‌ است و تمامی تیم‌های استارتاپی که در مراحل اولیه هستند، ایده و محصول نوآورانه‌ای دارند یا در زمینه‌های آموزشی و مربیگری احساس نیاز می‌کنند، مورد استقبال آواکمپ قرار خواهند گرفت.

آواتک با هدف افزایش تیم‌های مورد حمایت، کاهش زمان‌های طولانی انتظار برای ورود به شتابدهنده و ارائه برنامه‌های کاربردی منطبق بر نیاز استارتاپ‌ها در مراحل مختلف، رویکرد کاملا جدیدی برای ارائه برنامه‌های شتابدهی اتخاذ نموده است. استارتاپ‌ها از طریق این برنامه می‌توانند شتابدهی رایگان داشته‌باشند، مدل کسب و کار خود را اعتبارسنجی و شناخت بهتری نسبت به مشتریان خود پیدا کنند، با درک عمیق‌تری از شکل و اندازه بازار خود، استراتژی ورود به بازار را بدست آورند، محصول اولیه را بسازند یا بهینه نمایند و در آخر تیم استارتاپی بهتری داشته‌باشند.

لازم به ذکر است که  ثبت نام برای این دوره از روز ۱۷ مهرماه تا ۲۸ آبان از طریق وبسایت آواتک انجام می‌شود، پس از پایان این ۶ هفته تیم آواتک به با بررسی فرم‌های درخواستی، تعدادی از تیم‌ها را برای مصاحبه‌های حضوری دعوت می‌کند و در نهایت ۲۰ تیم منتخب برای آواکمپ زمستان ۹۵ در هفته سوم آذرماه اعلام می‌شود. همچنین شروع به کار این تیم‌های منتخب اواسط دی ماه خواهد بود.


برای اطلاع بیشتر در رابطه با این دوره می‌توانید به صفحه آواکمپ در وبسایت آواتک مراجعه بفرمایید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *