پونیشا وب‌سایتی برای فریلنسرها

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵
freelancer job

پونیشا بزرگترین سایت برون سپاری فارسی زبان است که هزاران فریلنسر و کارآفرین را در سرتاسر ایران به هم متصل می‌کند. کارآفرینان می توانند فریلنسر ها را برای کارهایی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، ترجمه، طراحی، مهندسی، ورود اطلاعات، بازاریابی، فروش، حسابداری و در کل هر کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود استخدام کنند.

روند کار برای شما  به صورت کارفرما این است که  پس از ایجاد پروژه، فریلنسرهایی را که مهارت انجام پروژه شما را دارند از طریق اطلاعیه و ایمیل آگاه می‌‌شوند و پروژه شما در لیست‌های باز در سایت قرار خواهد گرفت. فریلنسرهایی که به پروژه شما علاقه‌مند هستند، پیشنهاد خود را برای انجام پروژه شما ثبت می‌کنند. از آن پس می‌توانید به دقت پیشنهادها، پروفایل‌ها و نمونه کارهای فریلنسرها را بررسی کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید تا بهترین فرد را برای انجام پروژه انتخاب کنید. سیستم پرداخت نیز به این صورت است که مبلغ پرداخت به ‌صورت ودیعه تا اتمام کار نزد پونیشا می‌ماند. در نتیجه اگر شما شغل آزاد دارید، یک استارتاپ هستید، یک شرکت کوچک یا متوسط دارید، و یا حتی یک شرکت شناخته شده بزرگ هستید، پونیشا می‌تواند در پائین آوردن هزینه‌ها به شما کمک کند.

همچنین شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در پونیشا فعالیت کنید. عضویت خود را ثبت و ارتقاء دهید و مهارت‌های خود را ویرایش کنید تا بتوانید برای انجام پروژه‌هایی که مهارت انجام آنها را انتخاب کرده‌اید پیشنهاد ارسال کنید.


 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *