تجربه اولین کنسرت آنلاین در کشور با کیومری

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵

اگر تصمیم گرفته اید پا به پای تحولات دنیا از ویدئو برای معرفی خودتان یا سازمانتان، انتشار خبر، آموزش منابع انسانی و یا هر مقصود دیگری استفاده کنید،Qmery قطعا یک پیشنهاد عالی و مقرون به صرفه برای شماست. کسانی که قدرت ویدئو را در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کسب و کار شناخته و بر استفاده از آن تمرکز کرده اند. Qmery یک راه حل آسان برای انتشار ویدئو بر روی شبکه را در اختیار شما می گذارد.
با Qmery شما می توانید به سادگی با افزودن ویدئو به سایت یا اپلیکیشن خود قدرت نفوذ و اثرگذاری آن را اضافه کنید. با افزودن ویدئو، این قابلیت را دارید تا ۵۳ بار بهتر در موتورهای جستجو رتبه بندی بشوید و کاربران شما به طور متوسط ۲ دقیقه بیشتر در سایت شما حضور داشته باشند. Qmery یک «پلتفرم برخط ویدئویی» یا «Online Video Platform(OVP)» در اختیار شما قرار می دهد. این پلتفرم کلیه عملیات مربوط به انتشار ویدئوی شما را به صورت اتوماتیک انجام داده و شما را از درگیر شدن با مسائل فنی مربوط به ویدئو بی نیاز می کند.
با استفاده از Qmery شما نیازی به · راه اندازی سرور مجزای Media Server · تدارک پهنای باند برای سرور خود · راه اندازی و مدیریت Storage · راه اندازی و مدیریت Encoder · راه اندازی و مدیریت Streamer · تهیه و تنظیم Player نخواهید داشت. همگی این امکانات را با جادوی Qmery به صورت یکجا دارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید، بارگذاری ویدئوهایتان است. مابقی کارها در Qmery انجام می شود و شما در نهایت کد آن ویدئو را در سایت یا اپلیکیشن خود استفاده خواهید کرد.
اما این تمام امکانات Qmery نیست. با Qmery به شما خدمات منحصر بفردی شامل سرویس دهی اختصاصی، پشتیبانی از ویدئوهای شما برای پخش هرچه باکیفیت تر، ارزانتر و امن تر، ارائه آمارهای متنوع از ویدئوهای شما و توزیع جغرافیایی سرورها (که منجر به افزایش کیفیت پخش می شود) را تجربه خواهید کرد.

اگر شما نیز قصد راه اندازی سرویس ویدئویی خود را با نام تجاری خود دارید ولی نمی خواهید درگیر مسائل فنی پیچیده ویدئو شوید، Qmery برای شما یک پیشنهاد مناسب و مقرون به صرفه است. شما همین الان می توانید سرویس رایگان Qmery امتحان کنید.
کنسرت علیرضا قربانی فقط به صورت آنلاین و صرفا در حضور دوربین های فیلم برداری و نمایش آن به صورت آنلاین برای علاقه مندان یکی از نمونه کارهای این وبسایت جالب است.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *