کلوب کالاهای همیشه در تخفیف تاکسی مدا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵
تاکسی مدا

تاکسی مدا از آن دسته از فروشگا‌های اینترنتی‌ای است که کاربران در لحظه ورود به آن با دیدن کمپین‌های مختلف تخفیفش به هیجان می‌آیند هر کالای عرضه شده در این وب‌سایت برای مدتی محدود وارد تخفیف‌های هیجان انگیزی می‌شود. قیمت‌های ویژه‌ای برای برندهای منحصر به فرد که از قیمت‌های متوسط بازار بسیار پایین‌تر است.

برای آگاهی از محصولات هیجان‌انگیز برندهای مشهور، تخفیف‌های۸۰ درصدی یا کمپینهای منحصر به فرد و مزایای این کلوب باید عضویت خود را ثبت کنید یا توسط اعضایی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند به کلوب تاکسی مدا دعوت شوید و در صورت عدم عضویت می‌توانید با مراجعه به آدرس taximoda.com به این‌وب‌سایت بپیوندیدو بهترین قیمت‌ها را شکار کنید.

تاکسی مدا به معنای واقعی اولین و بزرگترین وب‌سایت همیشه در تخفیف خرید اینترنتی در ایران است و شامل انواع محصولات لباس، کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیک و اسباب‌بازی، منسوجات، لوازم برقی کوچک خانگی و لوازم دکوری منزل می‌باشد. این وب‌سایت به اعضای خود را در خریدی مطمئن و آسان با عرضه برند‌های خارجی و داخلی هدایت می‌کند. همچنین با دسته‌بندی کالاهای خود، دسترسی کاربران را به کالاهای مورد علاقه، به راحتی تعریف می‌کند.


 

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. باسلام و احترام
    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    افتخار ما آشنایی با شماست
    امیدواریم روزی باگروه شما همکاری داشته باشیم
    رسانه آگهی۹۰

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *