استودیو پیکسل و خلاقیتی متفاوت درطراحی وب

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
استودیو پیکسل

استودیو پیکسل به عنوان یک شرکت طراحی سایت در دنیای دیجیتال فعالیت می‌کند. سادگی، سرعت و دقت، ویژگی‌هایی که به راحتی معرف بخش برنامه‌نویسی استودیو پیکسل می‌باشند. نیاز سنجی و سهولت استفاده کاربر، نکاتی هستند که استودیو پیکسل همواره برای طراحی وب، به آن‌ها توجه می‌کند.

پیکسل با استفاده از تکنیک‌های به روز و ایجاد طرح‌های متفاوت، خلاقانه و کم نظیر، به گزینه‌ای پیشرو در طراحی وب تبدیل شده  و مشتریان مطرح بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. برای دیدن پرو‌ژه‌ها، نمونه کارها و مشتریان این شرکت می‌توانید به آدرس pixelstudio.ir مراجعه کنید و علاوه بر آنالیز توانایی این گروه با خدمات پیکسل آشنا شوید.

تیم طراحی وب این شرکت خدماتی مانند طراحی ریسپانسیو وب‌‌سایت‌ها را نیز ارائه و در زمینه عکاسی نیز تمام شاخه‌های صنعتی، تبلیغاتی، مدلینگ و دیگر حوزه‌ها را پوشش می‌دهد.


همچنین از خدمات دیگر اسودیو پیکسل می‌توان به طراحی گرافیکی اشاره کرد که شامل طراحی لوگو، نشانه و هویت بصری سازمانی، طراحی اواراق اداری، کاتالوگ، بوروشور، آگهی و پوستر تبلیغاتی می‌باشند. گفتنی است، تجربه، خلاقیت، دانش هنری؛ سه ویژگی‌ای که بخش طراحی گرافیک استودیو پیکسل را در موقعیتی برجسته قرار داده است.

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *