برگنما جامعه مجازی صنعت برق و صنایع وابسته

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
برگنما
برگنما یک جامعه مجازی از متخصصین و دست اندرکاران صنعت برق و صنایع وابسته به آن است و کسب‌وکارها در آن به همکاری و تعامل می‌پردازند. پس اگر به دنبال عرضه کننده خدمات و محصولات در زمینه برق و صنایع وابسته هستید و یا قصد معرفی همه جانبه در این زمینه را دارید، می‌توانید به آدرس bargnama.com مراجعه کنید و اطلاعات برند و کسب‌وکار خود را ثبت کنید.
در برگنما این امکان وجود دارد که کار، حرفه، خدمات، محصولات و حتی آلبوم‌های کسب‌وکارتان را به بهترین وجه معرفی و عرضه کنید، حتی سفارش بگیرید و یا نظرات، پیغام‌ها و گزارش بازدید‌ها را دریافت کنید.
از دیگر امکاناتی که برگنما در راستای رشد و جذب مخاطب هدف برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند، راه اندازی تبلیغات دیجیتال و سوشال مارکتینگ و یا ارسال تبلیغات پیامکی به اعضای سایت و مشتریان برگنما است.

همچنین هر شرکت، برند یا کسب‌وکاری برای معرفی هر چه بیشتر خدمات یا محصولاتش در وب‌سایت برگنما می‌تواند پس از درج اطلاعات اولیه شامل معرفی شرکت، تصویر لوگو و اطلاعات تماس، کاتالوگ یا آلبوم‌های خود را نیز در اختیار کاربران قرار دهد و در صورت عدم توانایی در طراحی لوگو یا کاتالوگ دیجیتال خدماتی در این زمینه در برگنما وجود دارد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *