جایی برای اخبار و تحلیل موسیقی ما

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
موسیقی ما

موسیقی ما به روزترین مرجع اطلاع‌رسانی در حوزه موسیقی ایران است. شما با مراجعه به آدرس musicema.com می‌توانید به اطلاعات کنسرت‌ها و اخبار موسیقی ایران دسترسی پیدا کنید. این سایت تک‌قطعه‌های موسیقی منتشر شده در ایران را تحت عنوان یک مرجع اصلی در بخش تماشاخانه سایت در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌هایی که این سایت انجام می‌دهد برگزاری جشن سالانه موسیقی ما است که به انتخاب برترین‌های موسیقی سال اختصاص دارد.

پایگاه خبری – تحلیلی رسمی “موسیقی ما” خیلی تخصصی به رویدادها و اخبار موسیقی ایران می‌پردازد و شامل بخش‌‎های جذاب و متنوعی از قبیل نقد آلبوم‌های موسیقی، بانک کامل اطلاعاتی آلبوم‌های داخلی و موسیقی فیلم، جدول فروش آلبوم‌های داخلی می‌باشد.


این سایت علاوه بر قسمت‌های ذکر شده، یکی از رویدادها و یا کنسرت‌های اجرا شده را انتخاب می‌کند و  جداگانه گزارش، تحلیل و تصاویر مستند آن را پوشش می‌دهد. همچنین هر هفته به بررسی یکی از قطعه‌های ماندگار و خاطره برانگیزِ موسیقی فیلم‌های سینمایی نیز می‌پردازد و ضمن پرداختن به جزئیات و حواشی جذاب آن، همزمان کاربران می توانند آن قطعه مورد نظر را بشنوند.

از دیگر امکانات این سایت، “کافه موزیک” است که شامل نظرات و دیدگاه‌های متنوع نویسندگان و منتقدان درباره رویدادهای موسیقی داخلی و جهان است و کاربران می توانند در بحث‌ها و نظرات ذکر شده، شرکت کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *